تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در ۵ بهمن و به صورت وبینار

هیات اجرایی تصویب کرد مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در صورت حاد بودن شرایط شیوع ویروس کرونا در پنجم بهمن به صورت وبینار برگزار شود.

کد خبر: ۷۸۳۶۴
۰۹:۲۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در ۵ بهمن و به صورت وبینار

 

دیدارنیوز ـ به نقل از کمیته ملی المپیک، هفتادوچهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته با ریاست رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس کمیته ملی المپیک به ارایه گزارشی از سفر خود و هیات همراه به مسقط عمان محل برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا پرداخت و به دیدار‌های خود با مسئولان شورای المپیک آسیا، روسای کمیته المپیک دیگر کشورها، فدراسیون‌های بین المللی و رایزنی‌های صورت گرفته در دیدار‌های خود اشاره کرد و بر سازنده و مفید بودن این دیدار‌ها برای ورزش ایران تاکید کرد.

در ادامه در خصوص برگزاری چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته تصمیم گیری و مقرر شد تا مجمع عمومی سال ۹۹ در صورت ادامه داشتن روند فعلی بصورت وبینار در تاریخ پنجم بهمن ماه برگزار شود، ولی اگر شرایط تا زمان مجمع بهتر شد بصورت حضوری در تاریخ تعیین شده در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

سپس گزارش حسابرسی عملکرد مالی در سال ۹۸ بصورت مبسوط ارایه گردید که مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت در خاتمه آن، حسابرس سال ۹۹ هم تعیین گردید.
همچنین گزارش لایحه بودجه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ توسط سرپرست خزانه دار شامل منابع و مصارف ۱۴۰۰ ارائه شد که مورد توجه قرار گرفت.

گزارش شاخص‌های بودجه فدراسیون‌ها برای سال ۱۴۰۰توسط سید عبدی افتخاری آماده بود که به دلیل کمبود وقت به جلسه بعدی موکول شد.

نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرستان بازی‌های المپیک توکیو و ساحلی سانیا که به همراه رییس کمیته ملی المپیک به مسقط رفته بودند در جلسه هیات اجرایی حضور داشتند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی