تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

جوابیته تند جامعه روحانیت مبارز به صحبت‌های آیت‌الله امجد

کد خبر: ۷۸۳۲۳
۱۲:۳۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹
جوابیته تند جامعه روحانیت مبارز به صحبت‌های آیت‌الله امجد
 
دیدارنیوز - به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز در پی سخنان سخیف و موهن یکی از چهره های به ظاهر روحانی نما، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای این اقدام را ناشی از بی بصیرتی و انحراف دانست و تاکید کرد که باید آن را در زمره مصادیق ریزش های عبرت آموز دوران انقلاب اسلامی به شمار آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه.

نظام جمهوری اسلامی از بدو تاسیس و استقرار تاکنون همواره شاهد ریزش ها و رویش های فراوانی بوده که در آن گاه، افرادی قلیل با لغزش ها یا خطاهای نابخشودنی، ناباورانه از قطار انقلاب پیاده و از یاد و خاطره ملت پاک شدند و از سوی دیگر شاهد اوج گیری و شکوفایی جوانان و مردان و زنان بی شماری بوده ایم که از فرش تا عرش به پرواز درآمدند و به نحوی افتخارآمیز درخشیدند؛ روستازاده هایی گمنام و جوانانی با بصیرت و با رشادت و با روح بلند و طینت پاک، پای آرمانها و ارزشهای اسلامی و ایرانی خود تا پای جان ایستادند و مجاهدت های آنان الهام بخش بسیاری دیگر شد و در صفحات تاریخ این مرز و بوم تا ابد ثبت گردید. به هر روی ما آموخته ایم که از ریزش ها، فقط باید عبرت گرفت و بر رویش ها که رویه غالب دوران انقلاب اسلامی ایران بوده مباهات کرد و آنها را الهام بخش الگوی حال و آینده نسلها و آیندگان ساخت. 

در چند روز گذشته شاهد اظهارات سخیف و ساختارشکن یک فرد ساده لوح بودیم که با سخنانى بسيار تند همه را بهت زده كرد. مظلوم نمایی و قهرمان سازی از یک عنصر خودفروخته، جاسوس و خیانت کار به منافع ملک و ملت و به کار بستن واژه شهید برای چنین شخص منفوری از سوی این شخص که از جایگاه منبر و مسجد به شهرت و اعتبار اجتماعی رسیده بود جای بسی حیرت و شگفتی داشت!

اگر دشمنان ما از خائن و ظالم دفاع کنند و جای شهید و جلاد را تغییر دهند محل تعجب نیست اما افرادی این چنین، ساده لوحانه در پی پنهان کردن حق برآیند و سر بر زیر برف کنند و دم از حق و حقیقت بزنند، جای درنگ و عبرت آموزی است.

اینکه یک روحانی و حوزوی که محضر عرفان و برخی از علما را درک کرده، با سادگی و تاثیرپذیری از انحراف برخی نزدیکانش و با بی بصیرتی، این چنین در صف دشمنان و منافقان قرار می گیرد و چنین سخیفانه سخن می راند، تلخ و زننده است اما بسیار عبرت آموز،  و ما را همواره براین پند و نصیحت امام راحل رهنمون می سازد که ملاک، وضع فعلی افراد است.

جامعه روحانیت مبارز ضمن محکوم کردن این اظهارات موهن و عاری از بصیرت یک شخص غافل، از خدای سبحان عافیت، سلامت و طول عمر با عزت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را مسالت می کند و دعا می کنیم تمام دشمنان و بدخواهان نظام و ملت انقلابی و مجاهد ایران اسلامی منکوب و سرکوب شوند.

 بارالها! عاقبت همه ما را ختم به خیر کن و ما در راه حق و حقیقت ثابت قدم نگهدار...

... و لله الحمد حمد الشاكرين 

جامعه روحانیت مبارز

۳۰ آذر ۱۳۹۹
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
1
این چند روز نفرتی عمیق از بی بصران دلم را به التهاب آورده بود و سکوت پرچمداران فهم و شعور را ملاک " جواب ابلهان خاموشی است " قرار داده بودم اما اینک دلشاد که وز وز مگسی صدای بلند فیک در فضای حق طلبی قرار نگرفت و خردمندان نهیبی بر بلهاء زدند . چه زیباست جامعه روحانیون مبارز نیز دامن ردای خود را از تلویث نابخردان پیراسته نشان دهند که شغالان سکوت مردان فهم را عرصه زوزه های خود قرار ندهند . بهر حال به جامعه روحانیت دست مریزاد میگوییم و تشکر می کنیم .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی