تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کمپین تحریم بانک اسلامی ابوظبی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شد

رسانه‌های اماراتی از راه اندازی کمپین مردمی برای تحریم «بانک اسلامی ابوظبی» پس از قرارداد همکاری این بانک با یکی از بانک‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کد خبر: ۷۸۱۹۶
۱۰:۳۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

کمپین تحریم بانک اسلامی ابوظبی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شد

 

دیدارنیوز ـ پایگاه اطلاع‌رسانی «امارات ۷۱» روز شنبه نوشت: این کمپین مردمی توسط حساب کاربری «برای فلسطین» در توئیتر و با هشتگ «قاطعوا_ مصرف_أبوظبی_ الإسلامی» با هدف شکل‌گیری افکار عمومی علیه عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی راه‌اندازی شده است.

بر اساس اعلام حساب کاربری «کارزار مردمی برای تحریم موسسات صهیونیستی»، بانک ابوظبی با بانک «لئومی» که در فعالیت‌های یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین مشارکت دارد، توافق‌نامه همکاری امضا کرده است.

حساب کاربری «برای فلسطین» در توئیتر نوشت: ما اولین مقابله را با شما آغاز خواهیم کرد. هدف ما این است که مردم را به تحریم بانک اسلامی ابوظبی و تحریم شرکت‌های آن در امارات، مصر، عربستان و عراق دعوت کنیم.

این حساب کاربری اضافه کرد: این کارزار برای بانک اسلامی ابوظبی خواهد بود که با بانک لئومی رژیم صهیونیستی که در لیست سازمان ملل برای شرکت در شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، به توافق ننگینی رسیده است.

حساب کاربری یاد شده با اشاره به اینکه بانک اسلامی ابوظبی در امارات، مصر، عربستان و عراق فعالیت دارد، افزود: این مسئولیت بزرگی را متوجه مردم این کشور‌های اسلامی می‌کند تا فعالیت‌های این موسسه را بخاطر دفاع از حق فلسطین و آرمان آن تحریم کنند.

این حساب کاربری افزود: آیا می‌دانید سازمان جهانی صهیونیست که موجودیت رژیم صهیونیستی را در سرزمین فلسطین تاسیس کرد و میلیون‌ها نفر از مردم فلسطین را آواره کرد، مالک و بنیانگذار بانک لئومی است که بانک اسلامی ابوظبی با آن قرارداد همکاری امضا کرده است.

«حامد الشامسی» یکی از کاربران اماراتی در توئیتر نوشت: تحریم تنها سلاحی است که مردم در اختیار دارند و قادر به تغییر اتفاقات هستند و به طور مستقیم بر آن تأثیر می‌گذارند، هر نهادی که یک قدم به سمت رژیم صهیونیستی پیش رود، مردم باید از برنامه‌های آن دوری کنند و به همین دلیل است من صدای خود را به دیگران می‌رسانم و برای فلسطین می‌گویم #قاطعوا_مصرف_أبوظبی_الإسلامی (تحریم _ بانک اسلامی ابوظبی).

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی امارات ۷۱ از سوی دیگر، دیده‌بان بین‌المللی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، قرارداد همکاری بانک اسلامی ابوظبی با بانک لئومی رژیم صهیونیستی را یک «توافق شرم‌آور» دانست و از مردم کشور‌های مصر، عربستان و عراق خواست که به کمپین تحریم بانک اسلامی ابوظبی بپیوندند.

«لیال عبدالهادی» یکی از کاربران اماراتی نیز نوشت: برای این که هزینه گلوله‌ای که با آن یک کودک بی‌گناه فلسطینی کشته می‌شود را پرداخت نکنید، به تحریم بانک اسلامی ابوظبی بپیوندید.

اسرائیل و امارات در تاریخ ۱۳ اوت (۲۳ مرداد) از توافق عادی‌سازی کامل روابط یا یکدیگر با نظارت آمریکا خبر دادند، موضوعی که تمامی گروه‌های فلسطینی به طور اجماع آن را خنجری به پشت آرمان فلسطین دانستند.

این موضوع همچنین با مخالفت‌های دولتی و مردمی در بسیاری از کشور‌های عربی و اسلامی به استثنای چند کشور رو به رو شده است.

از مدت‌ها پیش چندین توافقنامه همکاری میان شرکت‌های صهیونیستی و اماراتی امضا شده است.
 
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی