تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آماده‌باش ستاد بحران پردیس، از لحظات ابتدایی زمین‌لرزه شرق تهران

شهردار پردیس گفت: در پی وقوع زمین لرزه به بزرگی ۴ ریشتر در ساعت ٣:١٠ دقیقه بامداد تمام عوامل بحران شهرداری پردیس برای خدمات رسانی به شهروندان در آماده باش کامل قرار گرفت.

کد خبر: ۷۸۱۷۸
۰۹:۳۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ مرتضی همتی گفت: در پی وقوع زمین لرزه با توجه به اهمیت جان شهروندان کلیه عوامل ستاد بحران شهرداری پردیس در محل‌های خدمت خود حاضر و آماده خدمات رسانی هستند.

وی با تاکید بر حفظ آرامش شهروندان، اظهار داشت: مردم آرامش خود را حفظ کرده و فقط به منابع رسمی برای کسب خبر اعتماد کنند.

شهردار پردیس با شاره به محل تجمع اسکان اضطراری در مواقع بحران شهر پردیس، اظهار داشت: فازیک بلوار بهار غربی محوطه سه شنبه بازار، فاز یک بلوار شهید چمران، خیابان نوسا، زمین فوتبال، فاز۲ میدان امام خمینی (ره)، بوستان مشاهیر، فازیکبلوار خلیج فارس شمالی، خیابان صنایع دفاع، بوستان بانوان، فاز ۲ بلوار سردار شهید سلیمانی، بوستان شهریار، فاز ۳ بلوار جانبازان جنوبی، بوستان ولایت و امام رضا (ع) بخشی از محل‌های تعیین شده برای اسکان اضطراری شهروندان هستند.

همتی گفت: در فاز ۳ بلوار شهید سلیمانی، بوستان نورالشهدا، فاز ۴میدان فردوس نیز برای اسکان اضطراری شهروندان در زمان وقوع حوادث در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است: ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد شنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر دماوند در شرق تهران را لرزاند، این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۵.۷۸۸ و طول جغرافیایی ۵۲.۰۲۸ و در عمق ۸ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.

محل وقع این زلزله مرز استان‌های مازندران و تهران- حوالی دماوند اعلام شده است، نزدیک‌ترین شهر‌ها به مرکز زلزله در ۸ کیلومتری دماوند، ۱۲ کیلومتری رودهن و ۱۵ کیلومتری بومهن و پردیس نزدیک‌ترین شهر‌ها تهران و ۹۴ کیلومتری کرج بوده‌است.

زمین لرزه بامداد شنبه در پردیس نیز احساس شد و برخی از شهروندان به دلیل ترس از زلزله مجدد از منازل خارج شده و در خودرو‌های خود خوابیدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی