تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دربی بی روح منچستر، زیدان فاتح دربی مادرید

در لیگ‌های برتر اروپایی، دو تیم شهر منچستر به همراه بایرن مونیخ به تساوی رضایت دادند و دورتموند هم در خانه ۵ بار گل خورد.

کد خبر: ۷۷۷۰۸
۲۳:۲۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

تساوی ایرانیزه در دربی بی روح شهر منچستر

دیدارنیوز - بابک مجیدی: لیگ‌های برتر اروپایی بار دیگر مطابق هر شنبه انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:
 
انگلستان: آبی و قرمز‌های منچستر میلی برای بازی نداشتند
در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلستان، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با توجه به استفاده از بازوبند حمایت از رنگین‌کمانی‌ها از صداوسیما پخش نشد، بدون رد و بدل شدن هیچ موقعیت خطرناکی بدون گل به تساوی رضایت دادند. این دو تیم که در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول بودند و شدیدا به سه امتیاز بازی احتیاج داشتند، بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و طرفداران خود را کاملا از این بازی نا امید کردند. در نهایت شیاطین سرخ ۲۰ امتیازی و سیتی‌زن‌ها به امتیاز ۱۹ رسیدند.
 
تساوی ایرانیزه در دربی بی روح شهر منچستر، بایرن باز هم نبرد

آلمان: زنبور‌ها به خودی نیش زدند بایرن باز هم نبرد
در هفته یازدهم بوندس لیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی خود مقهور ضدحملات اشتوتگارت شد و مقابل این تیم تحقیر شد. دورتموند که شدیدا برای نزدیک شدن به صدرجدول به سه امتیاز خانگی نیاز مبرم داشت، اسیر ضدحملات برق آسا بازیکنان اشتوتگارت شد و با نتیجه ۵-۱ مغلوب شد. گلزنان اشتوتگارت، سیلاس وامانگویتکا دو بار، فیلیپ فورستر، تانگای کولیبالی و نیکلاس گونزالز به ثمر رساندند و تک گل زنبور‌های زرد را جیوانی رینا زد. شاگردان فاوره با این باخت در رده پنجم باقی ماندند و اشتوتگارت هم با این برد به رده هفتم بالا آمد.
 
تساوی ایرانیزه در دربی بی روح شهر منچستر، بایرن باز هم نبرد

بایرن مونیخ هم بعد از دو تساوی ناامیدکننده مقابل لایپزیگ و اتلتیکو مادرید، سخت به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بود، در خانه یونیون برلین کاری از پیش نبرد و برای سومین بازی متوالی به تساوی رضایت داد. بایرن مونیخ در همان اولین دقایق بازی توسط، گریشکا پرومل دروازه خود را باز شده دید، اما روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۶۷ کار به تساوی کشاند و در ادامه نتوانست گل برتری را بزند و در نهایت بایرن با این یک امتیاز ۲۴ امتیازی شد و در همان رتبه نخست جای گرفت.
 
تساوی ایرانیزه در دربی بی روح شهر منچستر، بایرن باز هم نبرد
 
اسپانیا: رئال فاتح دربی مادرید شد
رئال مادرید در لالیگا هم بعد از صعود به مرحله حذفی در لیگ قهرمانان اروپا، به دیدار اتلتیکو مادرید همشهری خود رفت و با ارائه یک بازی منطقی و استفاده از فرصت‌ها برابر صدرنشین لیگ اسپانیا به پیروزی رسیدند و اختلاف را در صدر جدول کم کردند. ابتدا کاسمیرو هافبک دفاعی سپیدپوشان مادرید روی ارسال کرنر کروس موفق شد گل اول را روی اشتباه محض جان اوبلاک به ثمر برساند. رئال بازی را در همان میانه میدان نگه داشت و موفق شد نیمه اول را با برد به رختکن برود.

در نیمه دوم رئال بار دیگر پیش آمد و اتلتیکو هیچ فشاری بر روی دروازه رئال مادرید ایجاد نکرد. در ادامه دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید در توپ برگشتی از یک ضربه کاشته با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه و اصابت آن به کمر اوبلاک توپ وارد دروازه شد و رئال موفق شد دومین گل بازی را به ثمر برساند. در ادامه اتلتیکو برای جبران یکی از گل‌های خورده جلو آمد، اما دستش از گلزنی کوتاه ماند در نهایت رئال با برتری ۲ – ۰ مقابل همشهری اتلتیکو مادرید به پیروزی رسید و اولین شکست فصل شاگردان دیگو سیمئونه ثبت شد. رئال با این ۳ امتیاز، ۲۳ امتیازی شد و اتلتیکو هم در امتیاز ۲۶ ثابت ماند.
 
دربی بی روح منچستر، بایرن باز هم نبرد

نتایج دیگر بازی‌ها:

انگلستان:
ولورهمپتون ۰ – ۱ استون ویلا
نیوکاسل ۲ -۱ وست برومویچ
چلسی ۰ - ۱ اورتون

آلمان:
کلن ۱ – ۰ ماینتس
مونشن گلادبخ ۱ – ۱ هرتابرلین
لایپزیگ ۲ – ۰ وردربرمن
فرایبورگ ۲ – ۰ آرمینیا بیله‌فلد

اسپانیا:
والنسیا ۲ – ۲ اتلتیکو بیلبائو
ختافه ۰ – ۱ سویا
هوئسکا ۱ – ۰ دپورتیو آلاوز

ایتالیا:
کوترونه ۴ – ۱ اسپزیا
تورینو ۲ – ۳ اودینزه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی