تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ثبات نسبی در بازار گوشت قرمز/ مردم شتابزده خرید نکنند

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه معمولا ابتدای هرماه تقاضای خرید گوشت افزایش می‌یابد و همین امر منجر به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار خواهد شد به مردم توصیه کرد که شتابزده خرید نکنند و خرید خود را به روز‌های اول هرماه نیز موکول نکنند تا بتوانند مقدار گوشت بیشتر با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

کد خبر: ۷۷۶۵۷
۱۳:۵۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

ثبات نسبی در بازار گوشت قرمز/ مردم شتابزده خرید نکنند

 

دیدارنیوز ـ علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است، اظهار کرد: در حال حاضر شقه تازه گوسفندی بدون دنبه و کشتار روز با قیمت هرکیلو ۱۱۵ هزارتومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقاضای خرید گوشت به دلیل رسیدن به روز‌های پایانی ماه کاهش یافته است، گفت: معمولا مردم هفته اول هر ماه مایحتاج اولیه خود را خریداری می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که قیمت گوشت دراین مدت دچار نوسان شود، زیرا تقاضا افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درخصوص قیمت گوشت در شب یلدا نیز گفت: محدودیت‌های کرونایی باعث شده که مراسم‌ها برگزار نشود و دورهمی‌ها نیز کاهش یابد به همین دلیل تقاضای خرید گوشت برای شب یلدا هم کمتر خواهد شد. اما به دلیل نزدیک بودن به اول ماه بعد ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

وی در پایان گفت: به مردم توصیه می‌کنیم که شتابزده خرید نکنند و خرید خود را به روز‌های اول هرماه نیز موکول نکنند تا بتوانند مقدار گوشت بیشتر با قیمت مناسب تری تهیه کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی