تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

بیش از یک تن مخدر به دست مرزبانی افتاد

فرمانده مرزبانی ناجا از اشراف اطلاعاتی و تلاش مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه و کشف بیش از یک تن موادمخدر خبر داد.

کد خبر: ۷۷۳۶۰
۱۴:۵۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹

بیش از یک تن مخدر به دست مرزبانی افتاد

 

دیدارنیوز ـ فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در مرز‌های جنوب شرق خبر داد.

سردار "احمد علی گودرزی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله یک دستگاه خودرو مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از آن سوی مرز‌ها وارد کشور کنند.

وی افزود: مجاهدان مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده مأموران قصد فرار از منطقه را داشتند که با توجه به اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب توسط مرزداران، سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسیدند و در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری ۲ قاچاقچی، یک تن و ۲۲ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۹۲۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰۲ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

سردار گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و در سایه این امنیت مردم عزیز می‌توانند در کمال آرامش به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی