تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فوتبال باشگاهی اروپا،

در شب برد بزرگان، بارسلونا افتضاح به بار آورد!

در رقابت‌های معتبر اروپایی، رئال، سیتی، یوونتوس، منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید برابر حریفان خود پیروز شدند، دورتموند، گلادباخ و بایرن مونیخ هم برابر رقبا به تساوی رضایت دادند.

کد خبر: ۷۷۲۳۷
۲۳:۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹
فوتبال باشگاهی اروپا، در شب برد بزرگان، بایرن مساوی کرد
 
دیدارنیوز  - بابک مجیدی: پایان هفته با انجام دیدار‌هایی از لیگ‌های برتر اروپایی همراه شد. با هم نتایج این هفته را مرور می‌کنیم.

لالیگا: برد ناپلئونی رئال
رئال مادرید این روز‌ها حال خوشی ندارد و حتی خبر‌ها حاکی از آن بود که زیدان برای بقای خود نیاز به برد در دیدار‌های پیش رو دارد. با این حال امشب موفق شد به سختی و با اشتباه مهلک دروازه‌بان سویا روی ضربه بد وینیسیوس به گل برتری رسیده و تا حدودی خود را از فشار نجات دهد. زیدان و رئال با این برد به امتیاز  ۲۰ و رتبه سوم رسیدند. سویا هم بعد از این شکست در رتبه ۵ باقی ماند.  
 
بزرگان بردند، زیدان از فشار اخراج فعلا گریخت
 
کومان در نقش بلا تا ناجی بارسلونا
بارسلونا در هفته یازدهم لالیگا میهمان تیم تازه صعود کرده کادیز بود که با ارائه یک بازی ضعیف، بی برنامه و پراشتباه مقابل این تیم باخت تا سه امتیاز حساس بیرون از خانه را از دست بدهد. بارسلونا که سه بازی گذشته را با برد‌های پرگل به همراه کلین شیت پشت سر گذاشته بود، در این بازی علنا هیچ تلاشی از خود نشان نداد و بازی را واگذار کرد. ابتدا روی شاهکار ترشتگن و مینگوئزا، بارسلونا از کادیز عقب افتاد. اما آبی اناری‌پوشان تلاش خاصی برای جبران گل خورده نکردند و یک بازی سرد و کسل کننده را به نمایش گذاشتند و در نهایت در نیمه اول باختند. در نیمه دوم بارسلونا تا حدودی حمله کرد و بالاخره موفق شد روی پاس گل آلبا و اشتباه مدافع کادیز به گل تساوی دست پیدا کند. بارسلونا انگیزه برد را در خود می‌دید، اما با یک اشتباه مهلک از آلبا، لنگله و سوپر اشتباه ترشتگن و توپ ربایی آلوارو نگردو که فقط یک دقیقه از ورودش به زمین نگذشته بود با عبور از فرانک دی یانگ دروازه بدون ترشتگن را باز کرد. بارسلونا در حالی که عقب افتاده بود باز هم هیچ حمله تاثیرگذاری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه  ۲ -۱ به نفع کادیز به پایان رسید تا بارسلونا متحمل ۴ شکست خود از ۱۰ بازی شود و در رتبه ۷ باقی ماند تا یکی از بدترین نتایج تاریخ لالیگا را کسب کند. کادیز هم با این برد به رتبه ۵ صعود کرد.
 
فوتبال باشگاهی اروپا، در شب برد بزرگان، بایرن مساوی کرد

انگلیس: منچستری ها به سوی صدر
منچسترسیتی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلستان موفق شد با یک بازی راحت و بدون دردرسر در خانه، برابر تیم رتبه ۱۷ یعنی فولام پیروز شود. رحیم استرلینگ و کوین دی بروینه گل زدند تا سیتی با همین دو گل سه امتیاز دیگر را کسب کند. شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۱۸ امتیازی شده و تا رتبه چهارم جدول صعود کردند.
 
بزرگان بردند، زیدان از فشار اخراج فعلا گریخت

دیگر تیم منچستر از نوع قرمز در استادیوم المپیک لندن میهمان وستهام بود و موفق شد شکست نیمه اول را جبران کند و با سه گل سه امتیاز حساس بیرون خانه را کسب کند. ابتدا شاگردان دیوید مویس موفق شدند روی گل توماس سوچک از حریف خود پیش بیافتند، اما شیاطین سرخ که نمیخواستند شکست چهارشنبه گذشته برابر پاریس سنت ژرمن تکرار شود، با گل‌های پل پوگبا، میسون گرینوود و مارکوس رشفورد شکست را با برد عوض کنند و با گرفتن این سه امتیاز ۱۹ امتیازی شدند و به دو امتیازی صدر جدول برسند.
 
بزرگان بردند، زیدان از فشار اخراج فعلا گریخت
 
چلسی بی رحمانه به دنبال قهرمانی
چلسی تیم آبی پوش شهر لندن، در خانه میزبان لیدز یونایتد بود و موفق شد در مقابل اندیشه‌های مارسلو بیلسا به پیروزی برسد و با کسب سه امتیاز داخل خانه موقتا به صدر جدول برسد. آبی‌ها ابتدا در دقیقه ۳ توسط پاتریک بامفورد دروازه خود را بعد از مدت‌ها باز شده دیدند، اما با ارائه یک بازی هجومی و حساب شده به بازی برگشتند. چلسی در نهایت موفق شد روی گل اولویر ژیرو روی سانتر ریس جیمز به گل تساوی برسد. در نیمه دوم چلسی به حملات خود ادامه داد و موفق شد روی سانتر میسون مونت با ضربه سر عالی کورت زوما گل دوم  را به ثمر برسانند. چلسی بازی را تا دقیقه آخر کنترل کرد و در نهایت موفق شد گل سوم را توسط کریستین پولیسیچ روی پاس تیمو ورنر به ثمر برساند تا سه امتیاز داخل خانه را کسب کنند. چلسی با این برد ۲۲ امتیازی شد و به رتبه نخست جدول صعود کرد. لیدز هم با این شکست در رتبه ۱۲ جدول باقی ماندند.
 
فوتبال باشگاهی اروپا، در شب برد بزرگان، بایرن مساوی کرد
 
آلمان: بایرن از شکست خانگی فرار کرد
در رقابت‌های بوندس لیگا، دو تیم دورتموند و بورسیا مونشن گلادباخ به مصاف رقبای خود یعنی به ترتیب اینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ رفتند، اما هر دو تیم مدعی، تنها به‌ یک امتیاز بازی رضایت دادند تا از صدر جدول دور شوند. دورتموند در دیدار با فرانکفورت ابتدا روی گل کامادا پیش افتاد، اما سپس روی حرکت زیبای زنبور‌های زرد روی حرکت جیوانی رینا به گل تساوی رسیدند و بازی در نهایت به یک امتیاز قناعت کردند. در دیگر دیدار این لیگ بورسیا مونشن گلادباخ که این روز‌ها صدرنشین لیگ قهرمانان اروپا در حضور رئال مادرید و اینتر است، در دیداری پرگل برابر فرایبورگ به تساوی رسید و نتوانست به صدر جدول نزدیک شود. بائیل امبولو و آلسانه پلیا برای گلادباخ و وینچیزو گیرفو و فیلیپ لینهارت گلزنان فرایبورگ بودند.
 
بزرگان بردند، زیدان از فشار اخراج فعلا گریخت

بایرن مونیخ در آلیانز آرنا، میزبان لایپزیگ تیم دوست داشتنی این روز‌های فوتبال اروپا بود و قهرمان همیشگی آلمان کار سختی مقابل این تیم داشت و بینندگان شاهد بازی پرگل و تماشایی بودند. لایپزیگ ابتدا روی حرکت ضد حمله سرعتی و اشتباه مرگبار نویر که تا پشت محوطه زمین خودی جلو آمده بود دریبل خورد تا کریستوفر انکونکو گل اول را به ثمر رساند. بایرن که دلش نمی‌خواست به لایپزیک تیم تازه متولد شده در آلمان باج دهد روی گل جمال موسیالا با یک گل زیبا از پشت محوطه جریمه گل تساوی را زد و سپس بلافاصله مولر روی پاس زیبای کومان و پاسکاری عالی بازیکنان بایرن گل دوم را به ثمر رساند تا باخت را با برد عوض کند، اما این پایان ماجرا نبود و لایپزیک موفق شد در همان نیمه اول توسط جاستین کلایورت پسر پاتریک کلایورت ستاره هلندی دهه ۹۰ گل مساوی را بزند. در نیمه دوم لایپزیگ موفق شد بازی زیبای خود را تکمیل کند و روی ارسال عالی آنجلینو با ضربه سر امیل فورسبرگ گل سوم را بزند تا این دیدار، پرگل از آب دربیاید. این بازی باز هم گل داشت و بایرن برای جبران گل خورده پیش کشید و موفق شد روی پاس گل  کومان ستاره فرانسوی خود گل تساوی را به ثمر رساند تا بایرن بار دیگر شکست را با تساوی عوض کند. در نهایت این دیدار پرگل با تساوی ۳ -۳ به پایان رسید و هر دو تیم امتیازات را تقسیم کردند و از توقف دورتموند و گلادباخ استفاده نبردند. بایرن ۲۳ امتیازی و لایپزیگ هم ۲۱ امتیازی باقی ماند.
 
بزرگان بردند، زیدان از فشار اخراج فعلا گریخت

ایتالیا: فاتح همیشگی تورین
در سری آ ایتالیا، یوونتوس هم بعد از کسب نتایج ضعیف و ناامید کننده در هفته‌های گذشته، امروز در آلیانز آر‌نا تورین، میزبان تورینو همشهری خود بود و در دیداری که نیمه اول را شکست خورده بود موفق شد با کامبک زدن، فاتح دربی تورین شود. ابتدا نیکولاس انکودو روی کرنر و تیزهوشی مهاجم خود در محوطه شش قدم گل اول را بزند. تورینو در نیمه اول پیروز به رختکن رفت، اما در نیمه دوم یوونتوس میل به حمله را افزایش داد و موفق شد روی ضربات سر استیون مک کنی و لئوناردو بونوچی باخت را با برد عوض کرده و سه امتیاز حساس را دشت کند. یوونتوس با این سه امتیاز ۲۰ امتیازی شده و به رتبه دوم صعود کرد و تورینو در رتبه ۱۸ با همان ۶ امتیاز باقی ماند.

بزرگان بردند، زیدان از فشار اخراج فعلا گریخت
 
سایر نتایج لیگ‌های اروپایی
 
انگلستان:
اورتون ۱ - ۱ برنلی

اسپانیا:
ختافه ۰ - ۳ لوانته

آلمان:
کلن ۲ - ۲ ولفسبورگ
آرمینیا بیله‌فلد ۲ - ۱ ماینتس
 
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی