تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واریز ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی معلولان فاقد شغل

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که مبلغ ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن ۱۸ سال رسیده‌اند اما فاقد شغل و درآمد هستند، شارژ شد.

کد خبر: ۷۷۲۲۹
۱۹:۵۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹
واریز ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی معلولان فاقد شغل
 
دیدارنیوز - وحید قبادی دانا ضمن گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای معلولیت بیان کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و برای اجرای ماده ۲۷ این قانون، با حمایت سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۷۱ میلیارد تومان جهت اجرای بخشی از این قانون در هفته جاری اختصاص پیدا کرد و برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن ۱۸ سال رسیده‌اند اما فاقد شغل و درآمد هستند، مبلغ ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

به گفته وی، حدود ۱۴۷ هزار نفر از افراد دارای معلولیت حائز این شرایط بودند که مبلغ ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی آنها به عنوان کمک هزینه معیشت برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که به سن ۱۸ سال رسیدند و فاقد شغل و درآمد هستند، شارژ شد.  

قبادی دانا تصریح کرد: امید است که در سال ۱۴۰۰ با درنظر گرفتن منابع لازم و تامین اعتبار لازم برای اجرای قانون بتوانیم مواد مختلف قانونی را به نحو شایسته اجرا کنیم. 

به گفته رئیس سازمان بهزیستی، طبق برآورد دقیق صورت گرفته بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای اجرای مواد مختلف قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت موردنیاز است. آنچه که تاکنون در بودجه قرار گرفته ۱۷۰۰ میلیاردتومان است. البته باتوجه به شرایط کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه آمریکا و مشکلاتی که در زمینه اقتصادی وجود دارد شرایط برای جامعه معلولان قابل درک است، اما نیازهای این عزیزان نیازهایی است که باید طبق قانون برآورده شود و امید است که تاحد ممکن اعتبارات لازم برای اجرای قانون در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شود. 

قبادی دانا در ادامه از مجلس شورای اسلامی خواست تا در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ نهایت تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گیرند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی