تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازار بزرگ قزوین سنگفرش می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین از ابتدای بازار بزرگ آغاز و تا بازار سعادت با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام می‌شود.

کد خبر: ۷۷۱۹۴
۱۴:۰۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

بازار بزرگ قزوین سنگفرش می‌شود

 

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، اصغر بهنام‌زاده اظهار کرد: پیرو بازدید شهردار قزوین از بازار بزرگ قزوین و درخواست شهروندان از شهردار، پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین از آذرماه سال جاری در دستور کار معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین قرار گرفت و از دهم آذرماه عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ادامه داد: پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین به طول ۵۵۰ متر مربع از ابتدای بازار بزرگ قزوین شروع و تا بازار سعادت با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا خواهد شد.

بهنام زاده هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در عبور و مرور شهروندان، ارتقا بهداشت عمومی، دفع و هدایت آب‌های سطحی و فصلی و زیباسازی بازار بزرگ قزوین عنوان کرد.

بهنام زاده مدت اجرای این پروژه را سه ماه اعلام کرد و از شهروندان و کسبه بازار درخواست کرد با پیمانکاران و ناظرین مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم در موعد مقرر پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین را به پایان برسانیم.
 
منبع: ایلنا
برچسب ها: میراث فرهنگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی