تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

آمریکایی‌ها امتیاز پخش فیلم مجید مجیدی را خریدند

یک شرکت آمریکایی امتیاز پخش فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی را برای اکران در آمریکا خرید.

کد خبر: ۷۷۱۸۷
۱۳:۲۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

آمریکایی‌ها امتیاز پخش فیلم مجید مجیدی را خریدند

 

دیدارنیوز ـ شرکت «استرند ریلیزینگ» حق پخش فیلم «خورشید» مجید مجیدی در آمریکا را خرید. این فیلم در جشنواره ونیز امسال حضور داشت و به عنوان فیلم منتخب ایران برای شرکت در رقابت بخش بین‌المللی اسکار ۲۰۲۱ معرفی شده است.

این فیلم که توسط شرکت «سلولوئید دریمز» متعلق به هنگامه پناهی در بازار‌های بین‌المللی ارایه شده در فستیوال‌های جهانی با نظر مثبت منتقدان روبه‌رو و موفق به کسب جایزه مارچلو ماسترویانی بهترین بازیگر نوظهور برای بازی روح‌الله زمانی در نقش اصلی فیلم شده است. این فیلم جایزه بهترین فیلم بلند را از جشنواره فیلم اجیال دوحه نیز کسب کرده است.

«خورشید» را امیر بنان و مجید مجیدی تهیه کرده‌اند.

مارکوس هو رییس استرند ریلیزینگ نیز گفت: این شبیه یک تور دو فرانس است؛ اینکه بتوانی فیلمی که شبیه آثار دیکنز است را به نمایش درآوری. بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم این فیلم را به مخاطبان آمریکایی ارایه کنیم.

مجیدی هم به ورایتی گفت بسیار مفتخر است که مخاطبان آمریکایی و منتقدان به فیلم‌های قبلی وی پاسخ مثبت داده‌اند و بسیار هیجان زده است که فیلم جدیدش هم با نسل جدید سینمارو‌های آمریکایی به ویژه با مخاطبان جوان که علاقه خاصی برای بچه‌ها قایل هستند ارتباط برقرار می‌کند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
امیدوارم دنبال کردن موضوع زندگی کودکان در تهران دستمایه حقوق بشری علیه کشورمان نشود . از خدمت این اقایان به ابروی وطن چه بگوییم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی