تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
لیگ قهرمانان اروپا

رئال در آستانه حذف، لیورپول صعود کرد

در شب پنجم از لیگ قهرمانان، رئال مادرید برابر شاختاردونستک اوکراین باردیگر باخت. اتلتیکو برابر بایرن و سیتی برابر پورتو امتیازات را تقسیم کردند و لیورپول برابر آژاکس به پیروزی رسید.

کد خبر: ۷۶۹۶۱
۰۱:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹
رئال در آستانه حذف، لیورپول صعود کرد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: لیگ قهرمانان به ایستگاه پنجم از دور مقدماتی رسید. نتایج به دست آمده را با هم مرور می‌کنیم:

گروه A: اتلتیکو در انتظار صعود
در این گروه، ساعاتی پیش از آغاز دیدار اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ، سالزبورگ اتریش به دیدار لوکوموتیو مسکو رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۳- ۱ از سد حریفش بگذرد. مرژیم بریشا دو گل و کریم آدیمی گلزنان این تیم اتریشی بودند و تنها گل لوکوموتیو را آنتون میرانچوک به ثمر رساند. سالزبورگ با این سه امتیاز، ۴ امتیازی شده و لوکوموتیو در امتیاز ۳ باقی ماند. بایرن مونیخ قهرمان فصل گذشته با توجه به اینکه در هفته چهارم صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده بود، بدون حضور چهره‌های شاخص میهمان اتلتیکو مادرید بود در نهایت با پنالتی دقیقه ۸۶ توماس مولر موفق شد یک امتیاز از واندامتروپولیتانو سوغات بیاورد. بایرن ۱۳ امتیاز شد و اتلتیکو در امتیاز ۶ باقی ماند. گل اتلتیکو مادرید را هم ژائو فلیکس روی پاس گل مارکوس یورنته زد.
 
رئال در آستانه حذف، لیورپول صعود کرد

گروه B: رئال با باخت در آستانه سقوط
در این گروه رئال مادرید در سرمای اوکراین میهمان شاختار دونستک اوکراین بود و در نهایت برابر این تیم مثل دیدار رفت شکست سختی خورد. رئال که سخت به دنبال پیروزی در این دیدار بود حملات زیادی روی دروازه حریف اوکراینی ایجاد کرد، اما ناتوانی در خط حمله باعث شد هیچ یکی از موقعیت‌ها تبدیل به گل نشود. در نهایت شاختار با ارائه بازی منطقی با گل‌های دنتینو و مانور سالومون  شکست دهد و شاگردان زیدان هفته بد خود را تکمیل کردند. حالا رئال با این باخت برای صعود فقط به برد برابر بورسیا مونشن گلادباخ فکر می‌کند تا با پیروزی برابر این تیم به مرحله بعدی برود. اینتر تیم قعرنشین جدول نیز، بعد از دو باخت متوالی برابر رئال، برابر صدرنشین جدول به پیروزی رسید تا حدودی به شرایط صعود امیدوار شود. روملو لوکاکو دو بار و متئو دارمیان گلزنان کونته بودند و دو گل الساندر پلیا بی اثر باقی ماند همچنین پلیا نزدیک بود هت تریک کند، اما بازبینی داوری ویدیویی گل او را مردود ساخت.
 
رئال در آستانه حذف، لیورپول صعود کرد

گروه C: سیتی مساوی کرد مارسی بالاخره برد
در این گروه که منچسترسیتی وپورتو صعود خودشان را به مرحله بعدی قطعی کرده بودند در یک دیدار کم اهمیت در ورزشگاه دراگائو به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. المپیک مارسی هم تیم بدشانس این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بالاخره موفق شد بعد از ۵ بازی به لطف دو پنالتی از طریق داوری ویدویی ۲ -۱ از سد المپیاکوس بگذرد و به اولین ۳ امتیاز خود برسد.
 
رئال در آستانه حذف، لیورپول صعود کرد

گروه D:  لیورپول صعود کرد تیم دوم هفته آخر
در این گروه، لیورپول که بازی هفته گذشته خود را باخته بود، در این دیدار به دنبال پیروزی بود که موفق شد با درخشش جوانانی، چون کورتیس جونز و ویلیامز بر آژاکس غلبه کند و با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی برود. آژاکس با این باخت ۷ امتیازی باقی ماند. آتالانتا در دیگر دیدار این گروه، نتوانست برابر تیم ناشناخته میتیلند دانمارک کاری از پیش ببرد و به سختی موفق شد یک امتیاز به دست بیاورد تا با یک امتیاز بیشتر نسبت به آژاکس در رده دوم باقی بماند تا دیدار هفته آینده این دو تیم برای صعود به مرحله بعد دیداری تماشایی و حساس شود.  
 
رئال در آستانه حذف، لیورپول صعود کرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی