تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

منابع اطلاعاتی: رهبر کره شمالی وخانواده واکسن چینی کرونا زدند

منابع اطلاعاتی ژاپن ادعا کرده‌اند "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی به همراه اعضای خانواده‌اش و تنی چند از اعضای ارشد حزب حاکم کره شمالی در برابر بیماری کووید ۱۹ با واکسن چینی، واکسینه شده‌اند.

کد خبر: ۷۶۹۲۰
۱۲:۲۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

منابع اطلاعاتی: رهبر کره شمالی وخانواده واکسن چینی کرونا زدند

 

دیدارنیوز - به نقل از "بیزنس اینسایدر"، در حالی که هنوز وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در کره شمالی در هاله‌ای از ابهام است، "هری کازیانیس" یک تحلیلگر اطلاعاتی مستقر در پایتخت ایالات متحده آمریکا به نقل از ۲ منبع اطلاعاتی ژاپنی مدعی شده رهبر کره شمالی و خانواده‌اش در برابر بیماری کووید ۱۹، واکسن چینی زده‌اند.


رهبر ۳۷ ساله کره شمالی اضافه وزن دارد و مدام سیگار می‌کشد، دو عاملی که ممکن است ریسک شدت بیماری در صورت ابتلا به کووید ۱۹ را بالا  ببرد. همچنین در اردیبهشت ماه امسال گزارش‌هایی مبنی بر عمل قلب کیم جونگ اون مخابره شد. بیماری قلبی عامل دیگری است که خطر ابتلا به کووید ۱۹ شدید را بیشتر می‌کند.

منابع اطلاعاتی ژاپن مدعی شده‌اند طی هفته‌های اخیر با دریافت واکسن چینی کرونا جمعی از اعضای ارشد کادر رهبری کره شمالی و خانواده هایشان در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند.

دولت چین روی ۵ نوع واکسن کرونا کار می‌کند که یکی از این واکسن‌های تولیدی "شرکت سینوفارم" بیش از ۱ میلیون دوز بین شهروندان چینی تزریق شده و به گفته مقامات بهداشتی پکن عوارض خاصی ایجاد نکرده و ایمنی خوبی به دریافت کنندگان واکسن داده است.

هنوز دولت کره شمالی هیچ مورد تایید شده‌ای از ابتلا به کرونا ویروس جدید در این کشور گزارش نکرده است و تنها در تابستان گذشته دولت کره شمالی مدعی شده یک شهروند که به صورت غیرقانونی از مرز کره جنوبی وارد این کشور شده، آلوده به این ویروس بوده است.

خبر واکسینه شدن کادر رهبری کره شمالی در شرایطی منتشر شده که طی روز‌های گذشته گزارش‌هایی مبنی بر سخت‌گیری بیشتر دولت کره شمالی در مرز با چین مخابره شده است. بر اساس گزارش‌ها دولت پیونگ‌یانگ از بیم شیوع ویروس کرونا بر کنترل‌های مرزی با چین به شدت افزوده و به طور محسوسی واردات خود از چین را طی ماه گذشته کاهش داده است.

کره شمالی از ابتدای سال جاری میلادی از بیم شیوع ویروس کرونا مرز‌های خود را با چین و روسیه بسته است و به صورت محدود مراودات تجاری با چین را ادامه داده است.

چین مهم‌ترین منبع و شریک تجاری دولت کره شمالی است و دولت پیونگ یانگ در بسیاری از مایحتاج خود وابسته به واردات از چین است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی