تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

پرسپولیس ۳ ـ شهر خودرو صفر؛ سرخ‌ها ۸ امتیازی شدند

در روز نخست هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز سه بازی در تهران، تبریز و اهواز انجام می‌شود. در تهران پرسپولیس میزبان شهر خودرو است، در تبریز ماشین سازی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود و در اهواز نیز فولاد منتظر رویارویی با آلومینیوم اراک است.

کد خبر: ۷۶۸۶۲
۱۷:۰۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹

گزارش زنده: پرسپولیس صفر ـ شهر خودرو صفر

 

دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: در نخستین بازی هفته چهارم عصر امروز در ورزشگاه آزادی پرسپولیس و شهر خودرو دیدار حساسی را برگزار می کنند. پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن و آرمان رمضانی به میدان رفته و شهر خودرو نیز با میلاد فراهانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، امیرحسین کریمی، اکبر صادقی، صادق صادقی، ابوذر صفرزاده، روح‌الله سیف‌اللهی و احمد الجبوری وارد زمین شده اند.

برخورد یحیی گل‌محمدی و سید مهدی رحمتی روی نیمکت دو تیم نیز از جذابیت‌های این مسابقه است. 

بازی دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو در حالی آغاز شد که یحیی در برابر تیم سابق خود قرار داشت و در عین حال از ترکیبی استفاده کرد که احتمالا نزدیک‌ترین ترکیب به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیاست. بازی با اینکه بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما پخش صدای هواداران پرسپولیس از طریق بلندگوها تا حدی گرمابخش مسابقه است. حضور امید عالیشاه از ابتدای مسابقه نیز چنین به نظر می‌آید که گل‌محمدی او را در آزمونی برای بازگشتن به ترکیب اصلی قرار داده است.

بازی در نیمه نخست از جنب و جوش خوبی برخوردار بود در حالی که سید مهدی رحمتی به دلیل نداشتن مدرک مربیگری لازم نتوانسته روی نیمکت بنشیند و از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کند که این موضوع حتما روی کیفیت بازی شهر خودرو تاثیر می‌گذارد.

دو تیم درنیمه نخست نشان دادند که چندان علاقه‌ای به بازی محافظه‌کارانه ندارند و از فرصت‌های به دست آمده برای حمله استفاده کردند. با اینکه پرسپولیس تدارک مناسب‌تری برای حمله داشت اما شهر خودرو نیز دو سه باری دروازه حامد لک را تهدید کرد. در پرسپولیس نیز سیامک نعمتی تلاش آشکاری برای گشودن دروازه شهر خودرو از خود نشان داد اما جالب است که در دقیقه 42 یک بازیکن غیرمنتظره برای پرسپولیس گل زد.

 

گل اول پرسپولیس: در این دقیقه ارسال دیدنی سعید آقایی از روی ضربه آزاد و سمت چپ زمین، تا تیرک دوم دروازه شهر خودرو جلو رفت و در حالی که چند بازیکن روی هوا پریدند اما این سید جلال حسینی بود که در میان سه مدافع شهرخودرو با ضربه سر شیرجه‌ای توپ را تبدیل به گل کرد.

 

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ ـ شهر خودرو صفر

 

نیمه دوم: نیمه دوم مسابقه نیز با ایجاد خطر از سوی بازیکنان پرسپولیس همراه بود. حرکت‌های عالیشاه و ارسال‌های کوتاه او نهایتا با واکنش‌های میلاد فراهانی همراه بود. آرمان رمضانی که امروز در خط حمله قرار گرفته نیز در دقیقه 52 یک فرصت عالی را ناباورانه از دست داد. اشتباه مدافعان شهر خودرو باعث شد رمضانی در یک موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گیرد. مهاجم پرسپولیس اما توپ را به آسمان زد تا این فرصت عالی از دست برود.  

ده دقیقه پس از آغاز نیمه دوم شهر خودرو نیز سعی کرد با حضور در زمین پرسپولیس، از فشار حریف بکاهد. در پی یک پرتاب اوت و ریباند مدافعان پرسپولیس شوت محکمی از سوی بازیکن شهر خودرو نواخته شد که در میانه راه کمی تغییر جهت داد اما حامد لک آن را مهار کرد.

در دقیقه 65 بازی نیز مجددا تیم شهر خودرو بود که توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس رساند اما ضربه نهایی کم‌جان بود و باز هم حامد لک آن را به سادگی تصاحب کرد.

در دقیقه 73 نیز حرکت بشار رسن پشت محوطه جریمه شهر خودرو با پاس عمقی او همراه شد و احمد نوراللهی در حالت پشت به دروازه شوت کرد اما توپ به اوت رفت. پرسپولیس لحظاتی بعد هم یک فرصت برای باز کردن دروازه بدون دروازه‌بان حریف داشت که شوت از راه دور بشار با ضربه سر مدافع شهر خودرو دفع شد.

در دقیقه 80 نیز شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه شوت سرکشی را روانه دروازه شهر خودرو کرد که با فاصله اندکی به بیرون رفت.

گل دوم پرسپولیس: یک دقیقه بعد اکبر صادقی بازیکن شاخص شهر خودرو مصدوم شد و برای لحظاتی کنار زمین مشغول مداوا بود که پرسپولیس با یک شوت جانانه از نوراللهی برای بار دوم دروازه تیم مشهدی را باز کرد.  

در دقایق پایانی یحیی گل‌محمدی عبدی و مهدی‌خانی دو بازیکن جوان تیمش را روانه میدان کرد و نشان داد تا حد زیادی از پیروزی شاگردانش مطمئن شده است. 

گل سوم پرسپولیس: بازیسازی نوراللهی و بشار در دقیقه 88 باعث شد سرلک در محوطه جریمه صاحب توپ شود. مهاجم پرسپولیس از این فرصت استفاده کرد و با یک شوت سرکش سومین گل تیمش را به ثمر رساند. توپ پس از برخورد به تیر عمودی درون دروازه غلتید تاعملا کار شهر خودرو تمام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی