تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انعقاد موافقت نامه بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و ستاد مبارزه با مواد مخدر

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با ستاد مبارزه با مواد مخدر موافقت نامه امضا کردند.

کد خبر: ۷۶۷۷۸
۱۴:۰۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
در این موافقت نامه هدف " یاری گران زندگی" استفاده از ظرفیت زنان و خانواده برای توان افزایی جامعه در پیشگری از اعتیاد است.

بر همین اساس اجرای طرح گفت و گوی ملی خانواده و ارتقا تاب آوری اجتماعی در جوامع در معر ۱ اعتیاد از اهداف این موافقت نامه است.

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این باره گفت: سطح تاب اوری اجتماعی مساله بسیار مهمی است و در نقاطی که آسیب‌ها بیشتر بوده و در شهرستان‌ها یا محلاتی به نوعی در معرض برخی از آسیب‌ها مانند اعتیاد بودند معاونت افرادی را تربیت کرده که بتوانند با آن جامعه هدف از نظر شناخت درک صحیحی از معضلات جذب و تغییر شرایط آن محله و شهرستان داشته باشند.

او ادامه داد: در این جا باز نگرانی اصلی زنان هستند و هدف این است که آن‌ها با یک درک صحیح رسیدن از چالش‌ها و مشکلات به یک خودباوری برای تغییر شرایط برسند.

ابتکار با تاکید بر اینکه محور اصلی این همکاری بحث خانواده و تقویت خانواده است، گفت: آموزش زنان و استفاده زیاد از ظرفیت بسیار بزرگی که مادران دارند برای آموزش و ارتقای سطح آگاهی و افزایش مهارت‌های زندگی از دیگر مفاد این توافقنامه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی