تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
بسکتبال و والیبال برای المپیک آماده می‌شوند

ضرب شست به عربستان در قطر

ایران در شرایطی فردا شب به مصاف قطر می‌رود که هم‌اکنون با ۶ امتیاز و ثبت سه برد در هر سه بازی، در صدر جدول این گروه ایستاده و هر سه تیم سوریه، عربستان و قطر با ۴ امتیاز پشت سر ایران قرار دارند.

کد خبر: ۷۶۷۶۶
۱۲:۱۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
ضرب شست به عربستان در قطر
 
دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: بعد از انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران، به نوعی اولین گام‌های فدراسیون والیبال برای المپیک توکیو برداشته شد و عصر شنبه نیز تیم ملی بسکتبال ایران در بازی‌های مقدماتی «آسیا کاپ ۲۰۲۱» که در قطر به صورت متمرکز برگزار می‌شود به میدان رفت و عربستان را شکست داد.

بازی ایران و عربستان متعلق به گروه E آسیا و اقیانوسیه بود و با اینکه به نظر می‌آمد عربستان سعودی حریف سرسختی برای ایران نباشد، اما روند مسابقه نشان داد که سعودی‌ها نسبت به قبل وضعیت بهتری دارند و در یک برهه از مسابقه حتی با امتیاز ایران مساوی کردند. البته تیم ملی ایران نیز در غیاب مهم‌ترین بازیکنش یعنی حامد حدادی به میدان رفته بود و این بازی نیز پس از ماه‌ها تعطیلی اردو‌ها و مسابقات برگزار شد و ناهماهنگی در تیم تا حدی قابل قبول بود.

با این حال مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی در پایان بازی اعلام کرد که نسبت به شرایط کلی و زمان برگزاری این مسابقه، از عملکرد تیمش راضی است و در عین حال اقرار کرد که عربستان نیز نسبت به گذشته پیشرفت داشته است. دیشب البته تیم ملی قطر نیز در خانه، میزبان سوریه بود و این تیم را شکست داد تا اولین برد خود را در گروه E دشت کند. ایران در شرایطی فردا شب به مصاف قطر می‌رود که هم‌اکنون با ۶ امتیاز و ثبت سه برد در هر سه بازی، در صدر جدول این گروه ایستاده و هر سه تیم سوریه، عربستان و قطر با ۴ امتیاز پشت سر ایران قرار دارند.

از مسابقات مقدماتی، دو تیم از هر گروه به صورت مستقیم راهی رقابت‌های آسیا کاپ می‌شوند و به نظر می‌آید ایران در بازی فردا شب نیز در مقابل قطر برنده باشد و راه صعود را تا حد زیادی طی کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی