تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ربیعی: متجاوز قطعا تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف می‌کند

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت با تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان گفت: قطعا متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند.

کد خبر: ۷۶۷۰۶
۱۵:۰۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

ربیعی:متجاوز قطعا تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف می‌کند

 

دیدارنیوز ـ «علی ربیعی» روز شنبه در رشته توییتی در پی شهادت رییس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نوشت: شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشورمان به ملت ایران، جامعه علمی و خانواده وی تبریک و فقدان وی را تسلیت می‌گویم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری تصریح کرد: قطعا متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند.

ربیعی یادآورشد: دشمنان تروریست با توجه به فعل و انفعالات یک ماه اخیر اهدافی همچون برهم زدن آرامش روانی جامعه، ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران، به هم زدن امنیت منطقه، به هم خوردن فضای امنیت جهانی باتوجه به تغییرات احتمالی آتی در سیاست‌های بین‌المللی را دنبال می‌کنند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: این حق برای ملت ایران باقی است که براساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی، پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد، زمان و مکان آن خواهد بود، بدهد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی