تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امتناع پنتاگون و دفتر نتانیاهو از اظهار نظر درباره ترور محسن فخری‌زاده

خبرگزاری رویترز گزارش داد که وزارت دفاع آمریکا و دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره ترور محسن فخری زاده خودداری کرده اند.

کد خبر: ۷۶۶۳۰
۲۰:۴۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹
امتناع پنتاگون و دفتر نتانیاهو از اظهار نظر درباره ترور محسن فخری‌زاده
 
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی ترور امروز محسن فخری زاده دانشمند کشورمان در دماوند گفت که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی دز این باره اظهار نظری نمی کند. 

همچنین پنتاگون نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. 

بر اساس این گزارش،  خبر رویترز در پی این مطرح می شود که روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی