تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دانشمند هسته‌ای به شهادت رسید + بیانیه وزارت دفاع و جزئیات حادثه

ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) ترور شد.

کد خبر: ۷۶۶۱۷
۱۷:۰۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹
وری/ ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای در آبسرد دماوند +عکس
 
دیدارنیوز - رجا نیوز خبر داد: ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) ترور شد.
 
متاسفانه تلاش‌ها برای احیای این شخص به نتیجه نرسیده و این دانشمند به شهادت رسیده است.
 
محسن فخری زاده از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است.
 
او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.
 
رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.
 
در پی ترور محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای عکسی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نتانیاهو بر نقش شهید محسن فخری زاده در صنعت هسته ای ایران تاکید می‌کند. 

لازم به ذکر است این دانشمند برجسته کشور به همراه محافظ خود در ورودی شهر آبسرد مورد تهاجم انتحاری قرار گرفته است. همچنین اصابت شلیک مستقیم گلوله باعث آسیب شدید وی شده و محافظ او نیز زخمی شده است. در همین راستا  رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، خبر ترور دانشمند موشکی کشورمان را تایید کرد اما در خصوص وضعیت سلامتی این دانشمند سکوت کرده و گفته متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
فوری/ ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای در آبسرد دماوند +عکس
 

با وجود آنکه کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران، ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را تکذیب کرد، اما فیلمی از محل وقوع این حادثه بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد در شهرستان دماوند منتشر شده است.

شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید می‌کنند. گفته می‌شود یک خودرو هدف این ترور بوده است. خبرنگار فارس دو جسد در درمانگاه آبسرد و تخت پر از خون فخری‎زاده را تأیید می‌کند. گفته می شود تروریستها هم در بین جان باختگان یا مجروحین حادثه هستند.

 

 

فوری/ ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای در آبسرد دماوند +عکس

 

تسنیم مدعی شد :فخری‌زاده هم‌اکنون در اتاق عمل است

یک منبع آگاه به تسنیم گفت که «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان پس از واقعه ترور بعد از ظهر امروز به بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون در اتاق عمل است.
 
تلاش پزشکان برای مداوای ایشان و یکی از همراهانشان هنوز ادامه دارد.
 
 
فیلم لحظه انتقال دانشمند هسته‌ای به بیمارستان از کانال خبر فوری
 
 
 
 بیانیه وزارت دفاع: محسن فخری زاده به شهادت رسید
 
به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید
 
تصویری هولناک از باقیمانده خودروی نیسانی که بنظر میرسد در عملیات ترور شهید فخری زاده بعنوان هدف انفجاری از آن استفاده شده است
 
 
دانشمند هسته‌ای به شهادت رسید + بیانیه وزارت دفاع و جزئیات حادثه
 
 
چگونگی ترور شهید محسن فخری زاده

گفته می شود وی در مسیر بازگشت از شمال کشور، نیسانی جلوی ماشین شان را می‌گیرد، بلافاصله نیسان پر از مواد منفجره منفجر می‌شود. سپس گروهی دیگر می‌آیند و ماشین را گلوله باران می‌کنند

. متأسفانه ایشان با چهار گلوله‌ به شهادت می رسند
 
خبرهای تکمیلی به مرور منتشر می‌شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی