تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

استقلال ۱ ـ ماشین‌سازی صفر؛ گل مسی‌وار میلیچ

در آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، امشب سه دیدار برگزار می‌شود. در تهران استقلال میزبان ماشین‌سازی است، در سیرجان تیم گل‌گهر میزبان فولاد اهواز است، در اراک آلومینیوم از مس رفسنجان پذیرایی می‌کند و دیگر بازی امشب نیز بین سایپا و نساجی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

کد خبر: ۷۶۵۴۳
۱۶:۳۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹

گزارش زنده؛ استقلال ۱ ـ ماشین‌سازی صفر

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در مهم‌ترین بازی روز اول هفته سوم لیگ برتر، استقلال و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه آزادی مسابقه می‌دهند. استقلال که همچنان تبعات باخت در اهواز مقابل فولاد را تحمل می‌کند باید ماشین‌سازی را شکست دهد تا آرامش به اردوی آبی‌ها بازگردد.

محمود فکری برای بازی امشب با ایجاد تغییراتی در ترکیب و حضور رشید مظاهری و محمد نادری برای نخستین بار، در صدد به دست آوردن سه امتیاز است. البته شیخ دیاباته از ابتدا وارد زمین نشده.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند، احمد موسوی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری 

بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که ماشین‌سازی با مربیگری وحید بیاتلو و تغییراتی نسبت به فصل گذشته وارد زمین شده و تلاش می‌کند حداقل یک امتیاز از این میدان کسب کند و از رتبه 14 جدول جدا شود. بازی البته با سرعت نسبتا خوبی اغاز شد و در 20 دقیقه اول دستکم در میانه میدان شاهد بازی پربرخورد و دوندگی زیاد بودیم.

در نیمه نخست استقلال بیشتر توپ را در اختیار داشت و ماشی‌سازی نیز با تعداد بیشتری دفاع کرد و چشم به ضدحمله داشت. آبی‌بیشتر تا پشت محوطه جریمه ماشین‌سازی موفق عمل کردند اما حملات آنها در محوطه جریمه تیم تبریزی به خاطر تراکم مدافعان بی‌نتیجه ماند و گلی به دست نیامد. ارسال های پرتعداد از جناحین و شوت های بعضا خطرناک از پشت محوطه جریمه نیز حاصلی برای آبی پوشان نداشت.

در دقایق پایانی نیمه اول شیخ دیاباته مشغول گرم کردن شد و به نظر می‌آید او در نیمه دوم به میدان بیاید.

 

گزارش زنده؛ استقلال ۱ ـ ماشین‌سازی صفر

نیمه دوم مسابقه بدون تغییر در آرایش دو تیم آغاز شد و استقلال به سرعت صاحب میدان شد. ماشین‌سازی نیز در دو لایه مشخص دفاعی سعی کرد در برابر گردش توپ استقلال مانع ایجاد کند. 

ارسلان مطهری و مهدی قایدی چند باری سعی کردند با نفوذ در محوطه جریمه خطرساز شوند اما به نظر می‌آید هر دو مهاجم از روزهای اوج خود فاصله دارند. در استقلال اما محمد نادری با انگیزه قابل توجهی سعی کرد در نفوذها مثمر ثمر باشد. نادری که پیراهن شماره 2 را پوشیده تلاش زیادی کرد تا نشان دهد شایسته در اختیار داشتن این شماره است.

استقلال نهایتا در دقیقه 58 موفق شد قفل دروازه ماشین‌سازی را بشکند. یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد و هرویه میلیچ آن را به زیبایی تمام به گل تبدیل کرد. پس از این گل دیاباته نیز به جای موسوی به میدان رفت تا مشخص شود محمود فکری در صدد به دست آوردن یک نتیجه پر گل است. 

در دقیقه 67 یک صحنه جذاب که نتیجه همکاری قایدی و دیاباته بود شکل گرفت و سانتر تیز مهدی در محوطه جریمه روی سر شیخ نشست و توپ در چهارچوب بود که توسط دفاع ماشین‌سازی به اوت رفت.

در دقیقه 71 نیز ماشین‌سازی شانس خود را برای باز کردن دروازه استقلال امتحان کرد که ضربه پیمان بابایی به دیرک دروازه خورد و به زمین بازگشت. در واقع رشید مظاهری در این صحنه خوش‌شانس بود.

محموو فکری در دقیقه 74 مسابقه داریوش شجاعیان را پس از مدت‌ها دوری از میدان به زمین فرستاد. شجاعیان به جای ارسلان مطهری وارد زمین شد. در دقیقه 75 نیز مجددا هجوم قایدی به محوطه جریمه بسیار خطرناک بود و ضربه دیاباته نیز به پای دفاع خورد.

در دقیقه 83 یک ضربه کاشته دیگر از فاصله دور نصیب استقلال شد که ضربه مهدی قائدی در دستان صادقی دروازه‌بان ماشین‌سازی آرام گرفت. در این دقیقه زننده تک گل مسابقه یعنی میلیچ نیز از بازی بیرون رفت. 

در چند دقیقه پایانی نیز ماشین‌سازی برای لحظاتی روی دروازه استقلال خطرساز شد. ضربه سر مهاجم این تیم به سختی از سوی مظاهری مهار شد. آخرین خطر بازی را نیز شیخ دیاباته ایجاد کرد اما در مواجهه با دروازه‌بان و مدافع ماشین‌سازی ناکام ماند. سرانجام در دقیقه 94 علی بای سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد و استقلال 6 امتیازی شد.

دیگر بازی‌ها:

گل‌گهر سیرجان1 - فولاد 1

سایپا 1 ـ نساجی صفر

آلومینیوم اراک صفر ـ مس رفسنجان صفر

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی