تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: افزایش درصد غنی‌سازی هسته‌ای در دستور کار مجلس/ نیروگاه اراک احیا می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان مجلس به‌دنبال افزایش درصد غنی‌سازی هسته‌ای متناسب با نیاز‌های صلح‌آمیز کشور هستند.

کد خبر: ۷۶۵۱۰
۱۳:۵۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: افزایش درصد غنی‌سازی هسته‌ای در دستور کار مجلس/ نیروگاه اراک احیا می‌شود

 

دیدارنیوز ـ سیدعلی آقازاده از تلاش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جهت کاهش تعهدات جمهوری اسلامی در برجام خبر داد و اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش سطح غنی‌سازی هسته‌ای هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه به‌دنبال افزایش سطح غنی‌سازی هسته‌ای متناسب با نیاز‌های صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران هستیم گفت: بحث تکنولوژی هسته‌ای و دستاورد‌های صلح آمیز آن مباحث جدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیگیر افزایش کارایی مراکز تحقیقات و فرآوری غنی‌سازی هسته‌ای مانند نیروگاه اراک و نطنز هستیم؛ با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از نیروگاه اراک تعطیل شده است اقدامات لازم برای احیای آن انجام خواهد شد.

آقازاده از ساز و کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رفع ابهامات قانون نظام وظیفه خبر داد و گفت: برنامه‌هایی برای اجرای عادلانه خدمت سربازی برای همه مشمولان سربازی داریم تا اکرام سربازان همچون گذشته حفظ شود که اکنون در مراحل مقدماتی قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزی باید یک اشتغال و درآمد پایدار برای مردم استان گیلان باشد افزود: ایجاد زمینه‌های کشاورزی مکانیزه در گیلان و سهولت بازرگانی محصولات کشاورزی این استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: نمایندگان به‌دنبال افزایش صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی گیلان هستند تا محصولات کشاورزی این استان قابلیت فرآوری بیشتری داشته باشد و به‌دنبال آن شاهد رشد اشتغال‌زایی و اقتصادی بیشتری در گیلان باشیم.

آقازاده با بیان اینکه استان گیلان دارای پتانسیل گردشگری بسیاری است عنوان کرد: به‌دنبال برنامه‌هایی هستیم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های گردشگری استان گیلان استفاده کنیم و به سبب آن مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان استان را کاهش دهیم.

نماینده مردم رشت در مجلس درباره مشکلات زیست‌محیطی حاصل از تخریب دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت گفت: در زمینه رفع مشکلات زیست‌محیطی ایجاد شده توسط این دو رودخانه طرح‌هایی ارائه شده است، اما با توجه به حجم بالای تخریبات اندکی زمان‌بر است.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی