تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تابلوی بورس: شاخص‌سازها شاخص کل را منفی کردند

امروز نماد‌های سشرق، حفاری، قصفها، غبهنوش، سپاها، قهکمت و دیران بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

کد خبر: ۷۶۴۲۵
۱۳:۰۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص‌سازها شاخص کل را منفی کردند

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲ هزار و ۹۶۳ واحد رشد به عدد ۳۹۰ هزار و ۵۷۰ واحد افزایش یافت. نماد‌های شاخص‌ساز فارس، فملی، فولاد، شستا، کگل، وامید و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های شپنا، خودرو، شستا، وتجارت، شتران، خساپا و فملی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز نماد‌های سشرق، حفاری، قصفها، غبهنوش، سپاها، قهکمت و دیران بیشترین افزایش قیمت را داشتند. بیشترین کاهش قیمت نیز به غشاذر، پتایر، تسه ۹۹۰۸، فخوز، غدشت، شفن و ومعادن تعلق داشت. بیشترین حجم معامله به نماد‌های وتجارت، خودرو، خساپا، وبصادر، وپارس، شپنا و وبملت مربوط بود. نماد‌های شپنا، وتجارت، خودرو، دارا یکم، خساپا، شستا و فملی امروز را با بیشترین ارزش معامله پشت سر گذاشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۸ واحد افزایش به عدد ۱۶ هزار و ۶۹۸ واحد رسید. نماد‌های میدکو، بپاس و غصینو بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، زاگرس، هرمز و ذوب بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های وسپهر، دی، پیزد، زملارد، بپیوند، وپویا و شاروم از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین افزایش در فرابورس به نماد‌های زقیام، زبینا، زدشت، غدیس، زشگزا، قشیر و تلیسه امروز بیشترین افزایش قیمت را نسبت به سایر نماد‌ها تجربه کردند.


بر اساس اعلام ناظر بازار، امروز نماد‌های ختراک ۱، چکاپا ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند. نماد دیران ۱ نیز به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت با وقفه معاملاتی همراه شد. پیام ناظر فرابورس نیز از بازگشایی نماد‌های وآیند ۱، شصفها ۱، وگردش ۱ و شلرد ۱ خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی