تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تابلوی بورس: رشد ۱۶ هزار واحدی شاخص کل

امروز بیشترین افزایش قیمت به نمادهای غشان، غپاک، قلرست، غبهنوش، ساروم، دیران و قثابت تعلق داشت.

کد خبر: ۷۶۳۳۱
۱۴:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: رشد ۱۶ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز با ۱۶ هزار و ۶۸۲ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد افزایش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۹۱۶ واحد رشد به عدد ۳۸۷ هزار و ۶۰۷ واحد رسید. نماد‌های شپنا، کگل، کچاد، شتران و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های شستا و فولاد بیشترین تاثیر منفی را داشتند. نماد‌های شستا، خودرو، فملی، فولاد، وتجارت، شبندر و سیتا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های غشان، غپاک، قلرست، غبهنوش، ساروم، دیران و قثابت تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت به نماد‌های فمراد، قمرو، حپترو، وملی، امید، خوساز و خزامیا مربوط بود. نماد‌های خودرو، وتجارت، خساپا، وبملت، وبصادر، خگستر و ثامید بیشترین حجم معامله را داشتند. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: شستا، خودرو، دارا یکم، وتجارت، فملی، فولاد و وبملت.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۱۹۵ واحد افزایش به عدد ۱۶ هزار و ۶۷۰ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های میدکو، بکهنوج، غصینو، دماوند، ومهان، فرابورس و وسپهر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های پیزد، وسپهر، شاروم، وپویا، بپیوند، تلیسه و دی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز در فرابورس، نماد‌های بکهنوج، زبینا، غدیس، قشیر، زدشت، زشگزا و تلیسه بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی