تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

شهرداری تهران فاقد سیاست واحد برای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است

یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران فاقد سیاست واحد برای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است افزود: شهرداری نباید در حوزه ایمنی، حمل ونقل و ترافیک سلیقه ای عمل کند.

کد خبر: ۷۶۲۳۹
۱۱:۲۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹
دیدارنیوز - شهربانو امانی در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به کوتاهی در تکمیل برنامه عملیاتی ایمنی حمل ونقل شهر تهران انتقاد کرد و گفت: با توجه به برنامه سوم توسعه شهر تهران، مهمترین استراتژی و راهبرد شورای پنجم در تغییر ریل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مدیریت شهری جدید بود، اما متاسفانه اهداف برنامه آن‌ گونه که باید به کار گرفته نشده است. 

وی افزود: در بحث ایمنی حمل و نقل عمومی آن‌گونه که باید برنامه‌ها مطابق با برنامه سوم توسعه پیش نرفت. یکی از اهداف اصلی شورای پنجم توجه به ایمنی در حمل ونقل و ترافیک بوده و از همان روزهای اول به این موضوع ورود داشت. این موضوع در فرآیند تدوین برنامه پنج‌ساله سوم توسعه مطرح شد و بندهای متعددی توسط کمیسیون عمران و حمل ونقل در برنامه پیشنهاد شد که در نهایت با توصیه اعضای محترم شورا و هماهنگی معاونت تخصصی در بند ۱۹ ماده ۵۵ تدوین شد.

وی ادامه داد: براساس این بند مقرر شد برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل تا پایان سال اول برنامه تهیه و برای تصویب به شورا ارسال شود که تاکنون این برنامه ارائه نشده است. اساسا شهرداری تهران فاقد راهبرد مشخص و سیاست واحد در راستای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است و سلیقه‌ای عمل می‌کند، به گونه‌ای که با تغییر مدیران برنامه‌های عملیاتی دستخوش تغییر می‌شود لذا انتظار می‌رود شهرداری نسبت به رعایت و اجرای قوانین و مقررات شورای شهر در اسرع وقت اقدام کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی