تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پرسپولیس ۱ ـ نفت آبادان صفر؛ ۳ امتیاز خیس!

در ۲ بازی باقیمانده از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود و دو تیم پیکان و شهر خودرو نیز در تهران به مصاف هم رفتند.

کد خبر: ۷۶۲۰۴
۱۸:۵۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس ۱ ـ نفت آبادان صفر؛ ۳ امتیاز خیس!

دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: در ۲ بازی باقیمانده از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود و دو تیم پیکان و شهر خودرو نیز در تهران به مصاف هم رفتند. در شرایطی که بازی پرسپولیس و نفت ابادان به خاطر زمین خوب ورزشگاه آزادی به پایان رسید، دیدار پیکان و شهر خودرو به دلیل جمع شدن آب در زمین چمن شهر قدس و حرکت نکردن توپ در زمین نیمه‌کاره اعلام شد و داور در دقیقه ۲۴ حکم به توقف مسابقه داد.

در ورزشگاه ازادی پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان (۸۸- آرمان رمضانی)، وحید امیری و مهدی عبدی (۷۳- علی شجاعی) به میدان رفت. در نیمه نخست، بارش شدید باران اجازه نداد که توپ روی زمین به درستی به گردش دربیاید و بازیکنان، بیشتر در میانه میدان بازی کردند.

در نیمه نخست پرسپولیس دو سه بار روی دروازه نفت خطرساز شد، اما در دقیقه ۴۰ مسابقه بود که حرکت کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه نفت آبادان منجر به یک خطا و اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس شد. این ضربه را سیامک نعمتی به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس با آرامش نسبی وارد وقت استراحت شود.

در نیمه دوم سیروس پورموسوی بدون آنکه تغییری در تیمش ایجاد کند نفت را به میدان فرستاد و تلاش این تیم بیشتر شد، اما پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و یکی دو بار دیگر هم خطر ایجاد کرد. نفت آبادان در ۱۰ دقیقه پایانی دست به تعویض ۵ بازیکن زد، اما نتوانست تغییری در تیجه ایجاد کند.

اواخر بازی البته داور مسابقه به یحیی گل‌محمدی کارت قرمز نشان داد که ظاهرا به دلیل اعتراض سرمربی پرسپولیس و شوت کردن یک توپ در کنار زمین بود. بازی لحظاتی پس از همین صحنه به پایان رسید و پرسپولیس ۴ امتیازی شد و تا رتبه چهارم جدول بالا رفت. جالب است که در  پایان هفته دوم، گل‌گهر سیرجان به تنهایی با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و سه تیم ۴ امتیازی آن را تعقیب می‌کنند.
 
پرسپولیس ۱ ـ نفت آبادان صفر؛ ۳ امتیاز خیس!

  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی