تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خیمه حاشیه‌ها روی لیگ برتر فوتبال؛ استقلال در اهواز ویروسی شد!

اشتباهات کادر فنی استقلال در مورد تعویض‌ها و تزلزل در تصمیم‌گیری‌ها، باعث شد که بازی برده استقلال به شکست منجر شود و آرامش روانی تیم را به هم بریزد. فکری با روی آوردن به دفاع در برابر فولاد عملا از ترس مرگ خودکشی کرد و درگیری‌های پیرامون نیمکت استقلال هم نشان داد که ایده‌های تاکتیکی کادر فنی نتیجه‌بخش نبود.

کد خبر: ۷۶۱۴۸
۱۲:۴۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خیمه حاشیه‌ها روی لیگ برتر فوتبال؛ استقلال در اهواز ویروسی شد!

دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: دومین هفته لیگ برتر فوتبال ایران طی سه روز برگزار می‌شود و عصر امروز دو بازی پیکان ـ شهر خودرو و پرسپولیس ـ صنعت نفت آبادان پرونده این هفته پرماجرا را می‌بندد. پنج‌شنبه یعنی دو روز قبل سه بازی برگزار شد که نساجی و تراکتور به تساوی یک – یک رسیدند، سپاهان با یک گل آلومینیوم اراک را برد و نفت مسجد سلیمان هم در بند تساوی‌های سایپا گیر افتاد و بازی ۱-۱ شد.

دیروز، اما سه بازی در سه استان متفاوت برگزار شد و مس رفسنجان در خانه به دو گل به گل‌گهر سیرجان باخت، ذوب آهن در تبریز با ماشین‌سازی به تساوی یک بر یک رسید، اما در اهواز استقلال بازی برده را با شکست عوض کرد و به فولاد ۲-۱ باخت و البته کلی حاشیه به وجود آمد که تا همین لحظه ادامه دارد...

حواشی بازی استقلال و فولاد در اهواز، از همان ساعت‌های قبل از بازی قابل پیش‌بینی بود چرا که با حضور جواد نکونام در فولاد و کش آمدن حاشیه‌های این بازی در فصل گذشته، همه اهل فوتبال در ایران منتظر بروز ماجرا‌های تازه بودند. به هر حال بازی دو تیم آبی و قرمز در فولاد آرِنا، بیش از آن که برخاسته از برنامه‌های تاکتیکی و تهاجم برای فتح دروازه‌ها باشد متکی بر برخورد‌های فیزیکی در میانه میدان و بازی مستقیم بود. تماشاگران تلویزیونی چندان بازی زیبایی را از دو طرف ندیدند و با اینکه در بازی سه گل هم رد‌و‌بدل شد، اما نهایتا کیفیت مسابقه، پایین‌تر از نام دو تیمی بود که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

در استقلال فقدان علی کریمی در میانه میدان کاملا محسوس بود و به نظر می‌آید کادر فنی آبی‌هنوز نتوانسته فرمول کار راه‌اندازی در این ماجرا پیدا کند. از طرفی اشتباهات کادر فنی استقلال در مورد تعویض‌ها و تزلزل در تصمیم‌گیری‌ها نیز باعث شد که بازی برده استقلال به شکست منجر شود و آرامش روانی تیم را به هم بریزد. فکری با روی آوردن به دفاع در برابر فولاد عملا از ترس مرگ خودکشی کرد و درگیری‌های پیرامون نیمکت استقلال هم نشان داد که ایده‌های تاکتیکی کادر فنی نتیجه‌بخش نبود.

بدتر از آن هم وقتی بود که فیلمی از محمود فکری هنگام گفتگو با یکی از بازیکنان مازنی فولاد منتشر شد و سرمربی استقلال ار الفاظ رکیکی استفاده می‌کند که انگار مخاطب آن جواد نکونام است. این ماجرا حالا به دردسری بزرگتر از باخت مقابل فولاد شده و ظاهرا کمیته انضباطی فدراسیون نیز او را احضار کرده است. حالا ممکن است این اتفاق با محرومیت فکری هم همراه شود خاصه اینکه فکری تقریبا در فاصله نزدیکی با ناظر مسابقه آن عبارات را به کار برده است.
 
خیمه حاشیه‌ها روی لیگ برتر فوتبال؛ استقلال در اهواز ویروسی شد!

با این تفاسیر استقلال که تصور می‌کرد با حضور محمود فکری روی نیمکت تیم و برد در هفته اول، به آرامش رسیده و می‌تواند خرابه‌های به وجود آمده از فصل قبل را بازسازی کند حالا خیلی زود و در هفته دوم به مرز بحران نزدیک شده و ممکن است با دردسر‌های بیشتری هم مواجه شود. البته که انتظار معجزه داشتن از محمود فکری هم از اساس اشتباه است و ارکان باشگاه باید بیش از همه بدانند که تغییرات مثبت در باشگاه به کندی جلو خواهد رفت، اما هواداران عصبانی و کم‌حوصله دوباره ممکن است نظم فکری باشگاه را به هم بریزند. در کل باید گفت که استقلال در اهواز شکست نابهنگامی خورد و دوباره ویروسی به جان این تیم افتاد که ممکن است عوارض آن دردسر زیادی ایجاد کند.

امروز عصر هم پرسپولیس در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود درحالی که سرخ‌ها در هفته نخست یک امتیاز گرفتند، اما نفت آبادان با سه امتیاز اندوخته از هفته اول به تهران می‌آید.

  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی