تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

ناشران برگزیده سال ۹۷ معرفی شدند

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دربارۀ فرایند انتخاب ناشران برگزیده ۱۳۹۷ و علت تاخیر دربارۀ برگزاری مراسم تقدیر از ناشران توضیحاتی ارایه کرد.

کد خبر: ۷۵۹۳۵
۰۹:۴۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

ناشران برگزیده سال ۹۷ معرفی شدند

 

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدجواد مرادی‎نیا؛ مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دربارۀ انتخاب ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ گفت: فرآیند داوری و انتخاب این ناشران در سال گذشته انجام شد و قرار بود معرفی و تقدیر همزمان با برپایی سی و سومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن شرایط کرونا و لغو برگزاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، تصمیم گرفته شد تقدیر از برگزیدگان در هفته کتاب صورت گیرد.

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده ناشران در مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از مجموع ۱۵۸۳ ناشری که در سال ۱۳۹۷ بیش از ده عنوان کتاب منتشر کرده بودند، تعداد ۶۰۸ ناشر به مرحله دوم راه یافتند. سپس با بررسی‌های بیشتر سوابق و فعالیت‌های ناشران تعداد ۲۰۰ ناشر به مرحله دوم راه پیدا کردند. در آخرین مرحله مستندات ناشران نیز بررسی و سرانجام ناشران برگزیده در بخش‌های مختلف انتخاب شدند.

مرادی‌نیا تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری مراسم با حضور ناشران برگزیده وجود نداشت و معرفی و تقدیر از ناشران در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ در بخش‌های مختلف عبارتند از:
الف-ناشران بزرگسال بخش خصوصی تهران: انتشارات مجد
ب- ناشران بزرگسال بخش خصوصی شهرستان: انتشارات شهید کاظمی
ج-ناشران بزرگسال غیرخصوصی: انتشارات سوره مهر
د- ناشران کودک و نوجوان بخش خصوصی تهران: انتشارات محراب قلم
ه-ناشران کودک و نوجوان بخش خصوصی شهرستان: انتشارات براق
و-ناشران کودک و نوجوان غیرخصوصی: انتشارات به‎نشر
ز- بخش جنبی: هیأت داوران به استناد تبصرۀ ۶ ماده ۴ آئین‌نامه انتخاب ناشر برگزیده سال، ناشران زیر را دارای بهترین عملکرد از حیث کیفیت ارائه آثار، انتخاب موضوع، انتشار کتاب‌های ارزشمند، بدیع و نوآورانه، فعالیت تخصصی مؤثر در یک یا چند موضوع مشخص، تناسب با نیاز‌های علمی و فرهنگی جامعه به عنوان ناشر برگزیده بخش جنبی معرفی کرد:

۱- انتشارات نردبان: خدمات برجسته و تأثیرگذار در توسعه فرهنگ به ویژه زیست محیطی
۲- انتشارات فاطمی: برای خلق کتاب‌های بدیع در محتوا و صورت.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی