تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
امشب در لیگ ملت‌های اروپا؛

برخورد آلمان و اسپانیا و احتمال حمله به رکورد دایی

امشب در هفته آخر و پایانی دور گروهی لیگ ملت‌های اروپا، دو تیم آلمان و اسپانیا برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی دیدار خواهند کرد. رونالدو و پرتغال هم در مقابل کرواسی بازی خواهند کرد.

کد خبر: ۷۵۹۰۳
۱۵:۱۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹
از آلمان و اسپانیا تا رونالدو به فکر رسیدن به دایی
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: امشب دور پایانی از مسابقات گروهی لیگ ملت‌های اروپا به پایان می‌رسد و در حساس‌ترین دیدار امشب برای مشخص شدن یکی از تیم‌های مرحله نیمه نهایی، آلمان به دیدار اسپانیا می‌رود. در دیگر دیدار‌ها هم فرانسه قهرمان جهان به مصاف سوئد می‌رود و پرتغال مدافع عنوان قهرمانی هم در دیداری تشریفاتی به دیدار کرواسی نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ خواهد رفت چون فرانسه از این گروه یه مرحله نیمه نهایی رفته است.

با این حال بازی آلمان و اسپانیا از این جهت حساس است که این دو تیم در دهه قبل میلادی جزء آماده‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا و جهان بودند، ولی امسال با تزریق نیروی جوانی و تغییرات زیاد در ترکیب، در موقعیتی متفاوت به دنبال کسب تجربه و مسیر پیروزی هستند. مانشافت‌ در سال‌های ۲۰۰۸ در فینال جام ملت‌های اروپا و ۲۰۱۰ در نیمه نهایی جام جهانی آفریقای جنوبی به دیدار لاروخا رفته و هر دو بار مغلوب اسپانیا شده و اتفاقا اسپانیا با برد در این دو دیدار قهرمان هر دو تورنمنت شد.
 
از آلمان و اسپانیا تا رونالدو به فکر رسیدن به دایی

آلمان در این دیدار احتمالا با ترکیب نویر، گینتر، کوچ، زوله، مکس، گندوغان، کروس، گورتزکا، گنبری، سانه و ورنر با هدایت یواخیم لو به مصاف لاروخا خواهد رفت.

اسپانیا هم احتمالا با ترکیب سیمون، سرخی روبرتو، سرخیو راموس، پائو تورس، رگیلون، رودری، مرینو، دنی اولمو، اویارازبال، آلواراو موراتا و فران تورس با هدایت لوئیز انریکه به میدان خواهند آمد.

برنامه بازی‌های امشب:

پرتغال – کرواسی
فرانسه – سوئد
سوئیس – اوکراین
لوکزامبورگ – آذربایجان
مونتنگرو -  قبرس
آندورا – لیتوانی
مالت – جزایر فارو
جبل‌الطارق – لیختن اشتاین
 
همه‌ی بازی‌ها ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی