تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بارش‌ها ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی از ۳۰ آبان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور گفت: طی روز جمعه ۳۰ آبان سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود.

کد خبر: ۷۵۷۹۶
۱۳:۵۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

بارش‌ها ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی از ۳۰ آبان

 

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان رگبار پراکنده باران و برای جنوب خوزستان، شمال بوشهر و غرب فارس بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا بارش در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز تشدید می‌شود، تصریح کرد: در استان‌های کردستان، زنجان، همدان، مرکزی و جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی رگبار باران و در جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی همراه با بارش خفیف باران و رعد و برق خواهیم داشت.

ضیاییان با بیان اینکه طی روز پنجشنبه در شمال آذربایجان‌شرقی، اردبیل و گیلان رگبار باران و در شرق مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید رگبار باران در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

وی افزود: بارش طی این مدت در ارتفاعات به‌صورت برف است. همچنین طی روز چهارشنبه خلیج فارس و از امروز تا چهارشنبه دریای خزر مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا کمی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای شش و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه نیز نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش باران و با حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
منبع: همشهری
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی