تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عقل سلیم حُکم می کند قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکند

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی گفت: عقل سلیم حکم می‌کند، سفر آقای قالیباف که بیشتر جنبه تبلیغاتی و جمع کردن رأی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد، به استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شود.

کد خبر: ۷۵۷۱۸
۱۴:۱۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
عقل سلیم حُکم می کند قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکند
 
دیدارنیوز -  حجت الاسلام سید علیمحمد بزرگواری با اشاره به سفر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در شرایطی که سراسر ایران به دلیل بیماری منحوس کرونا به صورت نیمه تعطیل است و کادر درمان و پزشکان و حافظان سلامت مردم همه تحت فشار هستند، سفر ایشان به استان خطرناک است و عقل سلیم حکم می‌کند بخاطر سفری که بیشتر جنبه تبلیغاتی و جمع کردن رأی برای انتخابات ریاست جمهوری دارد بخاطر سلامتی مردم لغو شود.
 
او بدون اشاره به نام کسانی که شعار بازگشت عزت با سفر قالیباف را داده‌اند ، خاطرنشان کرد: سئوال اساسی آن است که قالیباف با سفر به خوزستان و همچنین سیستان و بلوچستان چه عزتی را به مردم آنجا داد که حالا بخواهد با سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد عزت آفرینی کند؟
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی