تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آزادی خواه: جوانمرگ شدن سیاسی قاتل سلیمانی را جشن می‌گیریم

حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواهبا بیان این که انتخابات آمریکا و تغییر دولتش چیزی را عوض نمی‌کند گفت: اما جوانمرگ شدن سیاسی قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را جشن می‌گیریم.

کد خبر: ۷۵۷۱۴
۱۳:۲۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
آزادی خواه: جوانمرگ شدن سیاسی قاتل سلیمانی را جشن می‌گیریم
 
دیدارنیوز - احد آزادی خواه در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در مورد انتخابات آمریکا گفت: تغییر دولت  در آمریکا چیزی را عوض نمی‌کند اما جوانمرگ شدن سیاسی قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را جشن می‌گیریم. باخت ترامپ ما را به یاد این ضرب المثل می‌اندازد که چوب خدا صدا ندارد.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از تهیه گزارش جامعی در مورد نهاده‌های دامی و تقدیم آن به رئیس مجلس خبر داد و گفت: این گزارش هفته پیش تهیه و تقدیم شده است امیدوارم اجازه دهید این گزارش در صحن قرائت شود تا جدی ترین خلاهای این بخش احصا شود.

آزادی خواه با استناد به گزارش فوق تاکید کرد: ما در تامین نهاده‌های دامی مشکل نداریم. مشکل ما در توزیع این نهاده‌ها است. نظارت بر بازار ما واقعا ضعیف است مردم توان خرید خود را از دست داده و کمرش زیر بار مشکلات شکسته است. مگر نشنیدم که رهبری اخیرا گفتند که گرانی برخی کالاها ربطی به آمریکا ندارد؟

حجت الاسلام و المسلیمن آزادی خواه افزود: مقام معظم رهبری اخیرا خطاب به مردم و مسوولان می‌گویند که کشور امروز در معرض نفوذ آمریکا است و آمریکا اصرار به این نفوذ دارد. آمریکا می خواهد آدم‌های شبیه خودش بسازد. او می‌خواهد کشورها را غارت کند. به خاطر این تذکر رهبری هم که شد نباید بگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامردم بیفتد. این روزها هر مسئولی که اجازه اندک رانت، دزدی و زد و بند را بدهد خائن بر ملت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مالیات بر خانه‌های خالی مجلس یازدهم گفت: ما مجلسی‌ها حتی مالیات بر خانه‌های لاکچری و مالیات بر ماشین‌های لوکس را نیز تصویب کردیم اما اجرایی نشد. چه کسی مقصر بود؟ کسانی که در خانه‌های لاکچری می‌نشیندند باید به کسانی که آب، جاده، آسفالت ندارند مالیات بدهند. این چیزها که دیگر تقصیر آمریکا نیست.

وی ادامه داد: به نظرم عده‌ای از مجلس یازدهم می‌ترسند. به مردم از همین تربیون می‌گویم که مجلس یازدهم کارش را انجام داده است اما ریگی به کفششان وجود دارد و می خواهند این مجلس را از چشم مردم بیندازند. طرح شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی، مالیات بر خانه‌های خالی، طرح  تامین کالاهای اساسی، طرح 4 هزار میلیارد تومانی برای قیر، پروژه واگذاری کشت و صنعت مغان، سوال از وزرای مختلف و کارت زرد به برخی وزرا از اقدامات مجلس یازدهم است. هرچه بیشتر مجلس را تخریب کنند ما بیشتر خدمت می‌کنیم.

آزادی خواه در پایان نطق خود خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ساماندهی صادرات امر مهمی است. برخی اقلام صادراتی در گمرکات ما فاسد می‌شوند.  بسیاری از شهرستان‌های ما تولید کننده انگور و کشمش هستند و کشاورزان نیازمند صادرات این محصولات هستند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی