تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تابلوی بورس: تداوم رشد آرام شاخص کل

امروز نماد‌های شسپا، بترانس، تایرا، کاما، شوینده، دیران و پکویر بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نماد‌های تاپیکو، کحافظ، حتوکا، کماسه، فپنتا، ولملت و سخزر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

کد خبر: ۷۵۷۱۱
۱۳:۲۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

تابلوی بورس: تداوم رشد آرام شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز علی‌رغم رشد ابتدایی تا ۲۰ هزار واحد، بازار در پایان کار با رشد ۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد و شاخص کل به عدد یک میلیون و ۲۵۷ هزار واحد افزایش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز ۶۶ واحد رشد به عدد ۳۶۹ هزار و ۶۰۰ واحد رسید که نشان می‌دهد رشد شاخص کل به تمام نماد‌ها مربوط نیست.


امروز نماد‌های تاپیکو و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های فملی، فولاد، وغدیر، شتران و کگل بیشترین اثر مثبت را گذاشتند. خودرو، خساپا، حکشتی، فولاد، خگستر، پترول و سیتا نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز نماد‌های شسپا، بترانس، تایرا، کاما، شوینده، دیران و پکویر بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نماد‌های تاپیکو، کحافظ، حتوکا، کماسه، فپنتا، ولملت و سخزر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.


نماد‌های وملی، کسعدی، فاذر، خکمک، ثپمپی، ثشاهد و غنوش بیشترین عرضه برای فروش را داشتند و بیشترین تقاضا به نماد‌های بترانس، کاما، فملی، پتایر، ولپارس، خپارس و کترام تعلق داشت. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خودرو، خساپا، خگستر، وبصادر، ثامید، وپارس و وبملت مربوط بود و نماد‌های خودرو، دارا یکم، خساپا، فملی، حکشتی، فولاد و خگستر امروز را بیشترین ارزش معامله پشت سر گذاشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۴۴ واحد رشد به کانال ۱۶ هزار واحد وارد شد. نماد‌های بپاس، وسپهر، صبا، ارفع، شگویا، دماوند و میدکو بیشترین تاثیر بر شاخص کل داشتند. نماد‌های بپیوند، شاروم، وپویا، زملارد، کرمان، گدنا و پیزد از پر تراکنش‌ترین نماد‌های بودند.


بر اساس اعلام ناظر بازار بورس امروز نماد‌های تاپیکو، خزامیا، شنفت، خوساز، فلامی، کاذرح، خبهمن، شپنا، شسپا و شبهرن بازگشایی شدند. همچنین نماد واعتبار متوقف و نماد خپارس ۱ دچار وقفه معاملاتی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی