تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف بیش از ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در آبان ماه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری ۱۸ محتکر در سه هفته نخست آبان ماه در سراسر کشور خبر داد.

کد خبر: ۷۵۷۰۳
۱۲:۲۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
کشف بیش از ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در آبان ماه
 
دیدارنیوز - سردار محمدرضا مقیمی اظهارکرد: با توجه به تداوم افزایش شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در جهت رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می کنند.

مقیمی درباره میزان کشفیات طی سه هفته گذشته (۳ تا ۲۰ آبان ماه) در سراسر کشوراظهارکرد: ماموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها بیش از ۱۳۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۴۱ هزار و ۶۷۱ عدد انواع ماسک،۴۲۶۰ عدد انواع دستکش، انواع مواد شوینده، ۹۳ هزار و ۱۶۹ عدد لوازم بهداشتی و ۱۱ هزار و ۴۶۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شد، گفت: در این رابطه ۱۱ واحد صنفی پلمب شد، ۱۸ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی