تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رونالدو در حسرت گل ماند؛ فرانسه، فاتح سوپرکاپ اروپا!

در هفته پنجم لیگ ملت‌های اروپا، فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ برابر پرتغال قهرمان اروپا ۲۰۱۶ به پیروزی رسید. اسپانیا در شب از دست دادن دو پنالتی توسط سرخیو راموس در آخرین دقایق از شکست گریخت و تیم ملی آلمان موفق شد اوکراین را با سه گل شکست دهد.

کد خبر: ۷۵۶۹۲
۱۱:۳۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

رونالدو در حسرت گل ماند؛ فرانسه، فاتح سوپرکاپ اروپا!

 

دیدارنیوز – بابک مجیدی: لیگ ملت‌های اروپا شب گذشته پر از  هیجان و جذابیت بود. در گروه اول این رقابت‌های جایی که فرانسه قهرمان جهان به همراه پرتغال در آن گروه با ۱۰ امتیاز در صدر جدول جا خوش کرده بودند، یک فینال زودرس را در لیسبون برگزار کردند.  دو تیم برای حضور در نیمه نهایی به برد در این بازی نیاز داشتند. فرانسه در خانه پرتغال بازی را خوب شروع کرد، اما در ادامه، بازی در اختیار پرتغال قرار گرفت و با حضور رونالدو در ترکیب اصلی به دنبال گلزنی به حریف قدرتمند خود بود. اما هوگو لوریس دروازه‌بان تاتنهام در این بازی فوق العاده ظاهر شد و با عکس‌العمل‌های درخشان خود اجازه هنرنمایی را به مهاجمان پرتغال به خصوص رونالدو که به دنبال رسیدن به رکورد علی دایی بود، نداد. فرانسه هم توسط مارسیال دو بار صاحب موقعیت گلزنی در محوطه ۶ قدم جریمه تیم حریف شد، اما هنرنمایی روی پاتریشیو دروازه‌بان ولورهمپتون اجازه نداد تا فرانسه در نیمه اول به گلی برسد.  


در نیمه دوم این دیدار، فرانسه با هنرنمایی انگولو کانته موفق شد روی حرکت بدن زیبای آدرین ربیوت که شوت او توسط پاتریشیو ریباند شود و دور از دستان گلر پرتغال توپ را به تور دروازه بچسباند. در این لحظه پرتغال تا دقیقه آخر بازی سراپا حمله شد و موقعیت‌های پرشماری را روی دروازه فرانسه ایجاد کرد، اما درخشش لوریس و مدافعان اجازه گل شدن توپ به مهاجمان مطرح پرتغال مثل برنو فرناندز، رونالدو، دیگو جوتا، ژائو فیلیکس و دیگر بازیکنان این تیم نداد و در نهایت بازی با همان یک گل به نفع فرانسه به پایان برسد.  

در دیگر دیدار این گروه هم نایب قهرمان جهان کرواسی به دیدار سوئد رفت که سوئدی‌ها موفق شدند با گل‌های کولوسفسکی و دانیلسون از سد شطرنجی پوشان کروات بگذرند و سه امتیاز خود را به دست بیاورند.  

 

رونالدو در حسرت گل ماند؛ فرانسه، فاتح سوپرکاپ اروپا!


در گروه دیگر آلمان‌ها در دیداری نه چندان دشوار به مصاف اوکراین رفتند. ژرمن‌ها با وجود اینکه خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند، اما در نهایت موفق شدند با گل‌های لروی سانه و دو گل تیمو ورنر مهاجم چلسی از سد حریف خود بگذرند و گام بلندی برای صعود به دور نیمه نهایی بردارند.


در دیگر دیدار این گروه هم، اسپانیا شب عجیبی را با دو رکورد منفی پشت سر گذاشت. اسپانیا تحت هدایت لوئیز انریکه مربی پیشین بارسلونا، در حالی به دیدار سوئیس رفت که نتوانست رکورد بازی‌های بدون پیروزی خود را بشکند و در نهایت با تساوی در این دیدار به هفتمین دیدار بدون برد خود رضایت داد. دیگر رکورد منفی لاروخا شب عجیب سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بود. کاپیتان اسپانیا که زمزمه ترک باشگاه توسط او به گوش می‌رسد، در این بازی در نیمه دوم صاحب دو ضربه پنالتی شد، اما هر دو ضربه‌ او توسط ماتیاس سامر دروازه‌بان کهنه‌کار سوئیسی دفع شد تا اسپانیا در نهایت با گل دقیقه ۹۰ جرارد مورنو روی پاس گل رگیلون به یک امتیاز این بازی برسد و صدر جدول را تقدیم آلمان‌ها کند.

رونالدو در حسرت گل ماند؛ فرانسه، فاتح سوپرکاپ اروپا!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی