تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وزیر بهداشت: اهل خالی کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر و شایعه استعفای بنده را منتشر کرد، اما مردم بدانند اهل خالی کردن صحنه‌ای که به ضرر مردم باشد، نیستیم.

کد خبر: ۷۵۶۷۴
۲۰:۴۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

دیدارنیوز - دکتر سعید نمکی در واکنش به خبر استعفای وی، اظهار کرد: ممکن است جایی برای منافع مردم بایستیم و چانه بزنیم، اما اهل ترک کردن صحنه نیستم.

بنابر اعلام وبدا، وی افزود: امروز توسط جریان شناخته شده‌ای شایعه شده بود که وزیر بهداشت استعفا کرده است، اما با عهد و پیمانی که با مردم این سرزمین بسته ام، گرچه ممکن است جا‌هایی بر مواضعم بایستم و برای موضوعی چانه بزنم، اما تا جان در بدن دارم و تا جاییکه جان آفرین این توفیق را خواهد داد، اهل ترک کردن صحنه‌ای به ضرر مردم نیستیم.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی