تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام‌کرد: دهم آذرماه فرصت آخر برای واریز آورده متقاضیان مسکن ملی تهران

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پایان فرصت تکمیل پرونده و واریز وجه برای متقاضیان مسکن ملی در استان تهران تا دهم آذرماه تعیین شد.

کد خبر: ۷۵۴۴۹
۱۳:۵۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام‌کرد:دهم آذرماه فرصت آخر برای واریز آورده متقاضیان مسکن ملی تهران

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز چهارشنبه وزارت راه و شهرسازی «خلیل محبت خواه» در خصوص برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان تهران که با حضور استاندار تهران در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: از مصوبات این جلسه، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان اقدام ملی طبق اعلام استاندار تهران بود که تا دهم آذرماه امسال باید وضعیت مشخص شود.

وی گفت: به این شکل که براساس این تصمیم و اعلام استاندار بعد از تاریخ ذکر شده اگر متقاضیان واریز وجه نداشته باشند و مراحل تکمیل پرونده خودشان را طی نکرده باشند، دیگر امکان استفاده از این امتیاز برای آن‌ها در همه پروژه‌های استان تهران وجود نخواهد داشت.

محبت خواه ادامه داد: همچنین تعیین تکلیف نهایی حقوقی واحد‌های باقیمانده مسکن مهر، تعیین تکلیف متقاضیان شهر‌های مختلف شهرستان دماوند در طرح اقدام ملی، ورود بخش خصوصی به روژه‌های نیمه ساخت و درحال اجرا مطابق با ضوابط طرح اقدام ملی تولید مسکن، تعیین تکلیف اعضای غیرموثر تعاونی‌های مسکن مهر با محوریت استانداری تهران و همکاری اداره کل تعاون و فرمانداری‌های استان تهران و برخی موارد دیگر از جمله مواردی بود که دراین جلسه مورد بررسی و تصمیم لازم در مورد آن‌ها اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹ پروژه اقدام ملی تولید مسکن دولتی در شهر‌های استان تهران تعریف شده است، گفت: پس از فراخوان‌های قانونی انجام شده ۱۹ انبوه ساز نیز وارد میدان شده‌اند که این ظرفیت ایجاد شده بخش خصوصی نیاز به پشتیبانی همه نهاد‌های مرجع بالاخص شورای مسکن دارد که استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این خصوص بسترسازی‌های خوبی ایجاد کرده‌اند.

محبت خواه گفت: امیدواریم با ادامه این روند سرعت اجرای طرح‌های اقدام ملی و افتتاح مسکن مهر در شهر‌های جدید پرند و پردیس افزایش پیدا کند.

گفتنی است: برنامه اجرایی تولید مسکن ملی در استان تهران شامل ۷۳ هزار و ۸۵ واحد است که هفت هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی از پروژه‌های اقدام ملی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان احداث می‌شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی