تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام دستگیر شد

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که فیلم عروسی یکی از شهروندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، خبر داد.

کد خبر: ۷۵۲۷۱
۱۲:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

عامل انتشار فیلم عروسی زوج جوان در اینستاگرام دستگیر شد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی عکس‌ها و فیلم عروسی وی را که در حافظه جانبی گوشی تلفن همراهش بوده است پس از مفقود شدن آن انتشار داده است، رسیدگی به موضوع و دستگیری مجرمان در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات لازم توسط مأموران پلیس، مجرم در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

گودرزی گفت: متهم در ابتدا منکر انجام بزه انتسابی بود، اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود در پرونده به ارتکاب جرم اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به منظور پیشگیری از بروز برخی جرایم سایبری مانند انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در این فضا از ذخیره این تصاویر بر روی سیستم‌های رایانه‌ای متصل به اینترنت و تلفن همراه خودداری کنید و درصورت مشاهده‌ی موارد مشابه حتما مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهید.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی