تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اردکانیان برای تسلیم پیام رییس‌جمهوری وارد دوحه شد

رییس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر برای تسلیم پیام ریاست جمهوری اسلامی ایران به امیر قطر صبح امروز دوشنبه وارد دوحه شد.

کد خبر: ۷۵۲۳۹
۰۹:۱۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ به‌گزارش روز دوشنبه وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» رییس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر به منظور تسلیم پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران به امیر قطر، دقایق اولیه صبح امروز وارد دوحه شد.

در این سفر که برای توسعه و تقویت روابط اقتصادی بین دو کشور انجام شده، علاوه بر تسلیم پیام ریاست‌جمهوری، وزیر نیرو دیدار‌هایی را با «علی الکواری» رییس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی دو کشور و وزیر صنعت و تجارت قطر و همچنین وزیر مشاور در امور انرژی قطر و سایر مقام‌های ارشد اقتصادی و سیاسی قطری خواهد داشت.

توسعه روابط اقتصادی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه سریع‌تر هفتمین کمیسیون مشترک دو کشور در آینده نزدیک از برنامه‌های اصلی وزیر نیرو در این سفر است.

قرار است کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور تا پایان سال جاری میلادی برگزار شود و وزیر نیرو در این سفر درباره تمهیدات برگزاری این کمیسیون با مقام‌های قطری گفتگو خواهد کرد.

لازم یه ذکر است: ۲۳ مهرماه امسال نیز وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و وزیر صنعت و تجارت قطر در دیدار مجازی با یکدیگر، بر توسعه هر چه بیشتر روابط دو کشور دوست و همسایه تاکید کردند.

دوطرف ضمن استقبال از توسعه هر چه بیشتر روابط تجاری دو کشور بر لزوم انجام مذاکره به منظور مشخص کردن موضوع همکاری و نحوه عملیاتی شدن آن‌ها تاکید کردند.

رییس قطری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر کشور از وزیر نیروی ایران برای دیدار از قطر در هفته دوم آبان‌ماه دعوت به عمل آورد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی