تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۳۰۰۰ دانش آموز اوتیسمی در سطح کشور داریم

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اختلال طیف اوتیسم در دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: ۳۰۰۰ دانش آموز در این طیف داریم که آموزش و حمایت آنان همکاری بیشتر وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی را می طلبد.

کد خبر: ۷۵۱۹۳
۱۲:۵۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
۳۰۰۰ دانش آموز اوتیسمی در سطح کشور داریم
 
دیدارنیوز - سید جواد حسینی در دهمین  گفت و گوی  هفته که با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و مدیران ٧۶٠ منطقه آموزش و پرورش کشور و بر بستر شبکه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به زمینه های همکاری وزارت های آموزش و پرورش و بهداشت اظهار کرد: بیشترین زمینه های همکاری بین دو وزارتخانه وجود دارد چرا که به لحاظ ساختار معاونت سلامت، شورای هماهنگی سلامت استان ها، مدارس مروج سلامت، نیروی انسانی مربی بهداشت و طرح های مشترک بهداشت و سلامت را در هر دو وزراتخانه داریم که پیوندها را عمیق تر می کنند.

وی افزود: همکاری این دو وزارتخانه می‌تواند کمیت و کیفیت طرح ها را بیشتر کند و جنبه الگویی برای سایر نهادها داشته باشد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه سبک زندگی باید در مدارس پیگیری شود، گفت: کرونا موضوعی بسیار پیچیده است که تمام ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار و سبک زندگی را تغییراتی داده است.

حسینی با اشاره به  طرح مداخلات به هنگام طلایی تصریح کرد: اگر مداخلات به هنگام باشد معلولیت پنهان به معلولیت آشکار تبدیل نمی شود و این طرح با جدیت به عنوان بسته تحولی پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح شناسایی مرحله اول است که در دوران پیش دبستانی و دبستان انجام می‌گیرد و امسال ٩٩درصد با به کارگیری ٢٠هزار نیروی انسانی شناسایی محقق شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش  استثنایی در ادامه گفت: باید از بدو تولد این شناسایی ها صورت بگیرد و متاسفانه بین طرح ها و غربالگری ها هماهنگی نیست و درخواست می کنیم تا داده ها به هنگام و به موقع بین دو وزارتخانه انتقال داده شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسینی با اشاره به اختلال طیف اوتیسم در دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: ۳۰۰۰ دانش آموز در این طیف داریم که آموزش و حمایت آنان همکاری بیشتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان  بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی را می طلبد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی