تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دورتموند ۲ -بایرن مونیخ ۳؛ باواریایی‌ها کلاسیکر را هم بردند

بایرن مونیخ در هفته هفتم بوندس لیگا میهمان دورتموند در وستفالن بود اما با بازگشتی درخشان موفق شد حریف قدرتمندش را شکست دهد و بار دیگر بدون رقیب در صدر جدول لیگ آلمان قرار بگیرد.

کد خبر: ۷۵۱۳۵
۲۳:۳۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بایرن مونیخ ۳- ۲ دورتموند درکلاسیکر با طعم بردآبجو‌های ایالت باورایا
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: هفته هفتم بوندس لیگا دقایقی پیش شاهد یکی دیگر از دربی‌های کلاسیک فوتبال آلمان میان بایرن مونیخ و دورتموند بود.

دورتموند بازی را تحت کنترل داشت و تعدادی موقعیت هم در بر روی دروازه مانوئل نویر ایجاد کرد، اما در همان دقایق ابتدایی نیمه اول روبرت لواندوفسکی موفق شد دروازه رومن بورکی را باز کند، اما با بازبینی داوری ویدیویی این گل به دلیل در شرایط آفساید قرار داشتن مهاجم لهستانی بایرن مردود اعلام شد. دورتموند بعد از این صحنه روحیه گرفت و در دقیقه ۴۴ مسابقه توسط کاپیتان مارکو رویس به گل رسید تا در شرایط پیروزی در نیمه اول قرار بگیرد، اما زنبور‌های زرد وستفالن خیلی خوش شانس نبودند و در آخرین ضربه نیمه اول مسابقه روی یک ضربه کاشته داوید آلابا دفاع چپ اتریشی موفق شد به زیبایی دروازه دورتموند را باز کرده تا تیمش بازنده به رختکن نرود.
 
بایرن مونیخ ۳ - ۲ دورتموند درکلاسیکر با طعم بردآبجو‌های ایالت باورایا

در نیمه دوم بایرن بعد از گل تساوی که در انتهای نیمه اول به ثمر رساند در نیمه دوم به اوج روحیه رسید و در همان ابتدای نیمه دوم توسط روبرت لواندوفسکی به گل دوم رسید. بایرن بعد از گل دوم بازی را تا حدودی اداره کرد، اما دورتموند در بعضی از دقایق بازی می‌توانست به گل تساوی دست پیدا کند، اما ناکام ماند بایرن در یک ضد حمله طوفانی موفق شد توسط لروی سانه در آخرین لحظه به گل سوم برسد و تا حدودی خیال خودش را از برد مقتدرانه راحت کند. اما این قصه سر دراز داشت. دورتموند که تا آخرین لحظه امیدوار به گرفتن یک امتیاز از بایرن بود موفق شد توسط ارلینگ بولات هالند مهاجم نروژی خود یکی از گل‌های خورده را جبران کند و تیمش را امیدوار کند. در دقایق پایانی هم درتموند می‌توانست روی ضربه مارکو رویس کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه او در محوطه شش قدم به بیرون رفت تا تمام امید‌های دورتموند از دست برود. در آخرین دقیقه بازی هم روبرت لواندوفسکی گل چهارم را به ثمر رساند، اما این گل بار دیگر به دلیل در شرایط آفساید بودن این مهاجم لهستانی مورد قبول واقع نشد تا نتیجه همان ۳-۲ به نفع باورایی‌ها به اتمام برسد.
 
بایرن مونیخ ۳ - ۲ دورتموند درکلاسیکر با طعم بردآبجو‌های ایالت باورایا

بایرن با این برد ۱۸ امتیازی شد و بار دیگر تک و تنها در صدرجدول جای گرفت و درتموند هم با این باخت در امتیاز ۱۵ باقی ماند و در رتبه دوم قرار گرفت.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی