تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

زمان دقیق برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین اعلام شد

نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال با موضوع رونمایی از سامانه اینترنتی مجمع این فدراسیون به منظور تایید اساسنامه برگزار شد.

کد خبر: ۷۵۰۸۸
۱۴:۰۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
زمان دقیق برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین اعلام شد
 
دیدارنیوز ـ جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند، علی کفاشیان، محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی‌زاده و همین‌طور مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

در آغاز این نشست، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیرامون برپایی مجمع عمومی فدراسیون در روز ۸ آذرماه سال جاری از سامانه اینترنتی مربوطه برای حضور اعضا در این مجمع که به شکل برخط برگزار می‌شود، رونمایی کرد. در این سامانه کلیه موارد مرتبط با برگزاری مجمع عمومی تصویب اساسنامه، قوانین انتخاباتی و ارتباط مستقیم با دبیرخانه مجمع گنجانده شده است.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته در دبیرخانه مجمع، کارگاه آموزشی مربوط به برپایی وبینار هم پیش از برگزاری مجمع با حضور کلیه اعضا برگزار خواهد شد تا نکات مربوطه برای آنان مرور شود.

هم‌چنین بخش نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه در دبیرخانه مجمع آغاز به کار کرده که به شکل کامل موارد مربوطه جهت برپایی مجمع عمومی را پشتیبانی خواهد کرد.

در این نشست هم‌چنین دستور جلسه مجمع عمومی به تصویب اعضای هیات رییسه فدراسیون رسید.

براین اساس، مقرر شد مجمع عمومی فدراسیون از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۸ آذر به شکل مجازی آغاز شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی