تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استاندار مازندران: محدودیت‌های سختگیرانه در واحد‌های صنفی اعمال شود/ پایان کار مشاغل غیر ضروری تا ۶ بعدازظهر

استاندار مازندران با تأکید بر سختگیری ستاد استانی مقابله با کرونا برای واحد‌های متخلف، گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به جزء واحد‌های سطح یک پایان کار مشاغل غیر ضروری باید تا ساعت ۱۸ باشد.

کد خبر: ۷۵۰۸۷
۱۳:۵۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبه‌ی امروز ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی به جز واحد‌های سطح یک از ساعت ۶ بعدازظهر به بعد، گفت: این مصوبه از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر اجرا می‌شود و زمانی به هدف خود می‌رسد که نظارتمان را تا پیش از ساعت ۶ به خصوص در اماکن پر تجمع تشدید کنیم و محدودیت‌ها بیشتر شود.

وی با توجه به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پاساژ‌ها تأکید کرد که باید برای هر پاساژ یک متولی تعیین و تعهد دهد که پروتکل‌ها رعایت شود و برای این امر مسئول و پاسخگو باشد و همچنین ستاد ویژه در هر شهرستان با گزارش روزانه به استانداری تشکیل شود.

مانور سراسری هفتگی نظارت بر اماکن عمومی در استان برگزار می‌شود
استاندار مازندران از برگزاری مانور هفتگی در استان برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید آن و برخورد با افرادی که رعایت نمی‌کنند، خبر داد و گفت: همچنین ضدعفونی اماکن پرتردد را نیز انجام دهند.

حسین زادگان فعالیت تالار‌ها حتی با ظرفیت کمتر در شرایط فعلی را غیرممکن دانست و ادامه داد: دهیاری که مراسم عروسی در روستایش برگزار شود؛ متخلف است.

وی افزود: فروشندگان سوپرمارکت‌ها موظف هستند که بین خود و مشتریان یک حائل قرار دهند و از ماسک نیز استفاده کنند والا بدون تذکر تعطیل خواهند شد.

حسین زادگان تأکید کرد که برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا و ... در باغ و منازل ممنوع است و از فرمانداران خواست در اجرای محدودیت‌های ۱۳ گانه‌ای که تعریف‌شده، مماشات نکنند و خود وارد عمل شوند.

وی بابیان اینکه نظارت بر نانوایی‌ها بهتر شده است و میزان رعایت به ۶۵ درصد رسیده است، گفت: با این حال میزان رعایت زیر ۸۰ درصد از نظر ما فاجعه و آسیب‌زننده است.

حسین زادگان تمام رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های را موظف به ارائه خدمات به صورت بیرون بر دانست که در غیر این صورت تعطیل خواهند شد.

کمپین روشنگری در مازندران تشکیل شود
وی خواستار تعطیلی مدارس شبانه‌روزی و انتقال آموزش آنان به فضای مجازی شد و دور کاری ۵۰ درصد کارمندان اداره‌ها را مجاز دانست.

بهره‌مندی دانشگاه علوم پزشکی از شبکه شاد برای پیام‌های بهداشتی یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود که استاندار تعیین کرد تا از ظرفیت این شبکه برای آگاهی دانش‌آموزان و خانواده‌ها نسبت به خطرات جدی کرونا استفاده شود.

حسین زادگان بر لزوم تشکیل یک «کمپین روشنگری» برای اطلاع‌رسانی و آگاهی رسانی در مورد پروتکل‌ها با همکاری رسانه‌ها تأکید کرد تا تبلیغات و حضور افراد مؤثر، جامعه به‌عینه لمس کند که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی چه خطری در انتظارشان خواهد بود.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی