تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

باشگاه استقلال: وکیل شفر پول‌های واریزی را تایید کرد

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: بالاخره با پیگیری‌هایی که انجام شد، شب گذشته وکیل «وینفرد شفر» تائیدیه پول‌های واریزی به حساب سرمربی اسبق استقلال را ارسال کرد.

کد خبر: ۷۵۰۵۲
۰۹:۴۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

باشگاه استقلال: وکیل شفر پول‌های واریزی را تایید کرد

 

دیدارنیوز ـ «حجت نظری» سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال روز شنبه در گفت و گویی در خصوص مطالبات شفر، اظهار داشت: بالاخره با پیگیری‌هایی که انجام شد، شب گذشته وکیل شفر تائیدیه پول‌های واریزی به حساب سرمربی اسبق استقلال را ارسال کرد. البته ما شرمنده هواداران هستیم که کار‌ها با کُندی پیش رفت، اما در این مورد، تمام واریزی‌ها از چند روز قبل انجام شده بود. یعنی همزمان با پرداخت بدهی‌های باشگاه به «سرور جباروف» و تیم پاختاکور ازبکستان، پول شفر نیز پرداخت شد، اما به خاطر برخی مشکلات، تائیدیه خیلی دیر به ما رسید.

وی ادامه داد: شفر انتظار داشت در همین مرحله مطالبات مربوط به پسرش هم پرداخت شود که به خاطر رای فیفا به نفع استقلال و در نظر گرفتن منافع باشگاه، این کار را نکردیم. البته اخبار ضد و نقیضی هم به ما رسیده که برخی افراد درصدد تحریک سرمربی اسبق استقلال بودند تا مانع صدور تائیدیه شوند که امیدوارم صحت نداشته باشد.

نظری افزود: تیم مدیریتی باشگاه برای باز شدن پنجره بسیج شدند و حتی خبر دارم «اسماعیل خلیل‌زاده»، رییس هیات مدیره نیز همه تلاش خود را انجام داد. هوادار حق دارد نگران باشد و گاهی ممکن است به دلیل همین نگرانی، حرف‌هایی هم بزند که به مذاق هیات مدیره و مدیران باشگاه خوش نیاید. ضمن اینکه هرگز توهین را تائید نمی‌کنم، اما برای نگرانی هوادار احترام قائلم و باید تاکید کنم ما در راستای انجام وظیفه کوتاهی نکردیم و تمام تلاش‌مان را کردیم تا هواداران و عاشقان استقلال را از نگرانی در بیاوریم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان، گفت: باتوجه به اینکه تائیدیه شفر دیر به دست‌مان رسید، امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت نامه فیفا برای باز شدن پنجره را دریافت کنیم تا قرارداد‌های جدید را ثبت و از بازیکنان جدید استفاده کنیم. چیزی که مهم است آمادگی بالای تیم و برنامه‌ریزی خوب کادر فنی است و اطمینان دارم امروز بازی تماشاگر پسندی را به نمایش خواهند گذاشت. از صبوری کادر فنی، به ویژه سرمربی توانمندمان و همچنین بازیکنان جدید سپاس‌گزاریم که علی‌رغم این اتفاقات، صبورانه با مدیریت باشگاه همکاری کردند. این همدلی و اتحاد در باشگاه نوید یک فصل غرورانگیز را می‌دهد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی