تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پورمحمدی: درپی تجمیع اضلاع جریان‌های انقلابی برای انتخابات ۱۴۰۰ هستیم

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع می‌کنیم.

کد خبر: ۷۴۹۹۷
۲۱:۵۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹
پورمحمدی: درپی تجمیع اضلاع جریان‌های انقلابی برای انتخابات ۱۴۰۰ هستیم
 
دیدارنیوز - حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های انقلابی با بیان این‌که «انتخابات آمریکا، فروپاشی سیاسی و حیثیتی را برای بزرگترین دشمن ما رقم زد»، گفت: از این‌که دشمنان ما با تحقیر صحنه را ترک می‌کنند خوشحالیم و این را از امدادهای الهی می‌دانیم اما تاکید می‌کنیم که مسئله ما و ریشه مشکلات ما درونی است و سیاست‌های بعضاً داخلی و مشکلات مدیریتی در کشور موجب بسیاری از کمبودها و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی با اشاره هدف برگزاری نشست‌های مشترک با احزاب و جریان‌های اصولگرا، افزود: ما می‌خواهیم با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم و تعریف‌شده، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع کنیم.

پورمحمدی با بیان این‌که «جامعه روحانیت مبارز، میزبانی صادق و امین برای همه احزاب و جریان‌های موجود در گفتمان ارزشی و انقلابی است»، تاکید کرد: امروز زمان همگرایی و هم‌اندیشی و تعامل است و همه باید نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی و موضوعات جاری با درک مشترک حساسیت داشته باشیم و نسبت به حل مشکلات و همچنین ترسیم چشم‌اندازها با هم‌اندیشی، به نقاط مشترک و نتایج مثبت برسیم.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: جامعه روحانیت امروز باور جدی دارد که باید با اخذ تصمیمات مشترک و همگرایی و انسجام و تعامل به فکر عبور از بحران‌ها باشیم و همه باید در ذیل اصل خرد جمعی و با عنایت به اصول و راهبردهای گام دوم انقلاب نسبت به پویا شدن و تحرک ظرفیت‌ها و نیروهای درون نظام اسلامی بیندیشیم.

 در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسات، همگرایی و هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به نیروهای انقلابی و ولایی است، گفت: فرایند تشکیل دفاتر جامعه روحانیت مبارز در تهران به اتمام رسید و ۱۰ منطقه در شهر تهران بزرگ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در استان‌ها نیز همین روال دنبال می‌شود و تلاش ما این است که یک مکانیسم تشکیلاتی پویا و از پایین به بالا منطبق با رای و انتخاب در این مجموعه شکل بگیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه جامعه روحانیت به منظور ایجاد ارتباط دوسویه و سراسری بین روحانیت کشور، به فعال‌سازی کمیته‌های سیاسی و تشکیلات برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰ پرداخت و افزود: همانطوری که که در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصویب شده است راهبرد ما حضور فعال مشترک است و از این پس به دنبال اجرایی شدن الزامات این راهبرد هستیم.

در پایان این نشست دبیران و نمایندگان تشکل ها و احزاب اصولگرا به طرح دیدگاه‌ها خود پرداختند و به موضوعاتی همچون اهمیت انتخابات آتی، ساختارسازی برای انتخابات، روشنگری و تقویت فکری جامعه در مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌ای و سیاسی، تزریق امید و نشاط به جامعه، نقش و محوریت جامعه روحانیت مبارز در انتخابات، داشتن برنامه و راهبرد و تیم اجرایی مشخص و ضرورت همگرایی عملی گروه‌های ولایی و انقلابی تاکید کردند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی