تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیروزی بایدن در گام نخست شمارش آرا: 5 رای در روستای نیوهمپشایر همگی در سبد بایدن

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بطور سنتی از دهکده دیکسویل ناچ Dixville Notch واقع در ایالت نیوهمپشایر آغاز می شود و در این دوره نیز اهالی این دهکده در نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه به وقت محلی پای صندوق رای حاضر شدند و تمامی آرای به صندوق ریخته شده در این دهکده، به نفع جو بایدن نامزد دموکراتها بود. در این دهکده کم جمعیت که تنها ۱۲ نفر در آن زندگی می کنند، ۵ نفر رای دادند و همه آنها بایدن را برای ریاست جمهوری کشورشان برگزیدند.

کد خبر: ۷۴۸۵۵
۱۰:۰۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹
پیروزی بایدن در گام نخست شمارش آرا: 5 رای در روستای نیوهمپشایر همگی در سبد بایدن
 
دیدارنیوز - پنجاه و نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بامداد امروز (سه‌شنبه) سوم نوامبر (۱۳ آبان) حدود ساعتی پیش با پیروزی جو بایدن نامزد دموکراتها در گام اول آغاز شد.

 به نقل از سی ان ان، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بطور سنتی از دهکده دیکسویل ناچ Dixville Notch واقع در ایالت نیوهمپشایر آغاز می شود و در این دوره نیز اهالی این دهکده در نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه به وقت محلی پای صندوق رای حاضر شدند و تمامی آرای به صندوق ریخته شده در این دهکده، به نفع جو بایدن نامزد دموکراتها بود.

در این دهکده کم جمعیت که تنها ۱۲ نفر در آن زندگی می کنند، ۵ نفر رای دادند و همه آنها بایدن را برای ریاست جمهوری کشورشان برگزیدند.

در انتخابات سال ۲۰۱۶ در این دهکده دو نفر به ترامپ و چهار نفر هم به هیلاری کلینتون رای داده بودند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی امروز به طور رسمی برگزار خواهد شد که تاکنون ۱۰۰ میلیون رای دهنده آرای زودهنگام خود را از طریق پست به صندوق های رای انداخته اند. این تعداد رای، حدود ۷۳ درصد کل تعداد آرا در انتخابات سال ۲۰۱۶ است.

پیروزی بایدن در گام نخست شمارش آرا در حالی است که تازه ترین نظرسنجی ها همچنان از پیشتازی بایدن نسبت دونالد ترامپ در این دوره از رقابت ها حکایت دارد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی