تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

ناگلزمان جانشین گواردیولا در منجسترسیتی می‌شود

گفته می شود مسوولان منچسترسیتی به دنبال جانشینی ژولین ناگلزمن به جای پپ گواردیولا هستند.

کد خبر: ۷۴۵۷۴
۱۳:۱۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از تایمز، قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی رو به اتمام است و دو طرف هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد نداشتند. از طرف دیگر نتایج ضعیف منچسترسیتی در فصل قبل و حذف به وسیله لیون فرانسه از لیگ قهرمانان اروپا، باعث شده است مسوولان منچسترسیتی اعتماد خود را به پپ گواردیولا از دست بدهند و به سراغ یک مربی جوان رفتند که نتایج خوبی با لایپزیگ کسب کرده است و فصل قبل توانست این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بیاورد. 

ژولین ناگلزمن، سرمربی آلمانی می تواند پاسخ خوبی از سوی منچسترسیتی به یورگن کلوپ آلمانی در لیورپول باشد. این مربی جوان و صاحب سبک و ایده توانایی های خود را در بوندسلیگا به خوبی اثبات کرده است و آماده رفتن به تیمی بزرگتر و برداشتن قدم های بعدی است. 

به نظر می رسد همه چیز به نتایج این فصل منچسترسیتی مرتبط است و در صورتی که این تیم نتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان یا لیگ برتر را به دست بیاورد، احتمالا پپ گواردیولا جای خود را به ناگلزمن خواهد داد. 

منچسترسیتی بعد از برتری برابر مارسی در لیگ قهرمانان در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر به دیدار شفیلدیونایتد برود و سپس در لیگ قهرمانان اروپا در سومین دیدار مرحله گروهی با المپیاکوس یونان بازی خواهد داشت.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی