تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

گل مسی و خروج بارتومئو کار یوونتوس بدون رونالدو را تمام کرد

کد خبر: ۷۴۴۸۸
۰۱:۵۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹
پیروزی نوبرانه بارسلونا بعد از خروج بارتمئو شیاطین سرخ حریف را ۵ تایی کردند
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با برتری دو گله از سد یوونتوس گذشت، منچستر با 5 گل لایپزیگ را در هم کوبید، چلسی از روسیه سه امتیاز حساس را سوغات به لندن آورد و لاتزیو بعد از برد جذاب برابر دورتموند به تساوی مقابل کلوب بروژ رضایت داد.
***
 
شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و با هم دیدارهایی که برگزار شد را مرور می‌کنیم:

چلسی ستاره‌ها گل کاشتند
چلسی تیم پرمهره فرانک لمپارد پس از سه تساوی پیاپی در هفته‌های گذشته، امشب میهمان کراسنودار در روسیه بود و با حضور همه‌ی ستارگانش موفق شد در دیداری آسان با گل‌های هودسون اودوی، ورنر، حکیم زیاش و کریستین پولیسیچ ستاره جوان آمریکایی خود موفق شدند حریف روسی را 4 تایی کنند و با داشتن یک امتیاز مقابل سویا، با 4 امتیاز در صدر جدول تکیه بزند. در دیگر دیدار این گروه هم، سویا توانست در نیمه دوم با تک گل لاک دی یانگ 1-0 از سد رن فرانسه عبور کند و همراه با چلسی با 4 امتیاز در صدر جدول حضور داشته باشد.
 
گل مسی و خروج بارتومئو کار یوونتوس بدون رونالدو را تمام کرد

دورتموند در غیاب آزمون پیروز شد لاتزیو به یک امتیاز راضی شد
دورتموند که هفته گذشته در نبرد با لاتزیو شکست سنگینی را متحمل شده بود، در بازی دوم خود در خانه موفق شد با موتور گلزنی ارلینگ هالند و سانچو پدیده انگلیسی خود موفق شدند 2-0 از سد زنیت روسیه بگذرند و باخت هفته اول را به دست فراموشی بسپارند. در دیگر دیدار این گروه هم، لاتزیو تیم دوست داشتنی اینزاگی، بعد از شکست غول دورتموند می‌رفت که درگام دوم با شکست کلوب بروژ خودش به امتیاز 6 برساند اما تیم سخت کوش بلژیکی این اجازه را نداد و در نهایت هر دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند.
 
گل مسی و خروج بارتومئو کار یوونتوس بدون رونالدو را تمام کرد

پیروزی نوبرانه بارسلونا بعد از استعفای بارتمئو در شب هت تریک موراتا
بارسلونا بعد از استعفای دیرهنگام بارتمئو از سمت مدیریت باشگاه و خروج او در شب گذشته، با روحیه و انرژی بالا به دیدار یوونتوس آمد که رونالدو ستاره کرونازده خود را در اختیار نداشت و در نهایت بارسلونا با یک بازی منطقی توانست با گل‌های عثمان دمبله و لیونل مسی از روی نقطه پنالتی، سه امتیاز حساس از دیدار دوم را به دست بیاورد و با 6 امتیاز تک و تنها در جدول در آستانه صعود به مرحله بعدی باشد. البته یوونتوس خیلی بدشانس بود که در این بازی توسط آلوارو موراتا مهاجم پیشین رئال مادرید سه بار دروازه آبی اناری‌ها را باز کرد اما هر سه بار با پرچم داور آفساید اعلام شد و هت تریک او کاملا ناکام ماند.  در دیگر دیدار این گروه، دو تیم دیناموکیف اوکراین و فرانس واورش مجارستان به مصاف هم رفتند. تیم اوکراینی که موفق شده بود در نیمه اول با برتری دو گله به رختکن برود، اما بازگشت فرانس واروش مجارستان در نیمه دوم و زدن دو گل، نتیجه را برگرداند و یک امتیاز را از این بازی دشت کند.
 
گل مسی و خروج بارتومئو کار یوونتوس بدون رونالدو را تمام کرد

منچستریونایتد تیم شگفتی ساز فصل پیش را با هت تریک رشفورد 5 تایی کرد
پاریس سنت ژرمن تیم متمول فرانسوی، بعد از شکست ناباورانه خود مقابل منچستر یونایتد در پاریس، برای جبران شکست هفته اول، به استانبول و به دیدار باشاک شاهیر این شهر رفت و در ادامه موفق شد با دبل مویزه کین جوان ایتالیایی خود اولین سه امتیاز خود را در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد. و حالا خود را برای دیدار با لایپزیگ تیم جذاب یولیان ناگلزمن خواهد کرد.

در آخرین دیدار این گروه هم منچستر که بعد از پیروزی در هفته‌های اخیر بحران را پشت سر گذاشته، موفق شد در دیداری کاملا برتر، تیم جوان و با انگیزه لایپزیک با 5 گل که سه گل آن را مارکوس رشفورد در همان نیمه دوم به ثمر رساند را به ثبت برساند و با کسب دومین برد خود با 6 امتیاز، در صدر جدول جا خوش کند و امیدوار به مراحل و بازی‌های آینده باشد.
 
گل مسی و خروج بارتومئو کار یوونتوس بدون رونالدو را تمام کرد
برچسب ها: فوتبال اروپا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی