تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ظریف: تبادل ۲ جاسوس بازداشتی با آمریکا کذب محض است/ پیشنهاد مبادله همه زندانیان را داده‌ایم

وزیر امور خارجه ضمن تکذیب تبادل دو جاسوس بازداشتی با آمریکا، گفت: وزارت خارجه پیشنهاد مبادله تمامی زندانیان دو طرف (ایران و آمریکا) در همه نقاط جهان را داده است.

کد خبر: ۷۴۴۶۷
۱۶:۴۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

ظریف: تبادل ۲ جاسوس بازداشتی با آمریکا کذب محض است/ پیشنهاد مبادله همه زندانیان را داده‌ایم

 

دیدارنیوز ـ محمدجواد ظریف در گفتگو با خانه‌ملت، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تبادل دو جاسوس بازداشتی با آمریکا، گفت: این خبر صد در صد دروغ است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ما پیشنهاد مبادله جامع زندانیان طرفین را دادیم. ما در کشور‌های مختلف به دستور آمریکا زندانی داریم و در خود آمریکا هم زندانی داریم، افرادی را نیز در ایالات متحده آمریکا داریم که حتی مدت محکومیت غیر قانونی آن‌ها هم تمام شده، اما آمریکایی‌ها مانع برگشت شان به ایران شدند.

وی افزود: بر همین اساس پیشنهاد کردیم که تمامی زندانیان دو طرف در همه جا مبادله شود و بر روی این موضوع تاکید داریم، اما موضوع معامله دو جاسوس بازداشتی با آمریکا کذب محض است.

برخی رسانه‌ها در روز‌های اخیر مدعی شده بودند که دو جاسوس جنجالی در ایران به زودی با آمریکا تبادل خواهند شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی