تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تابلوی بورس: سقوط شاخص کل به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار

کد خبر: ۷۴۴۲۲
۱۴:۳۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

تابلوی بورس: سقوط شاخص کل به کانال یک میلیون و 200 هزار

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل که دیروز در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار بود امروز به سادگی این کانال را از دست داد و ۱۳ هزار و ۸۴۱ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۱۵۹ واحد افت به عدد ۳۷۶ هزار و ۹۹۲ واحد کاهش یافت.


نماد‌های آبادا، فولاد، خودرو، ثبهساز، شبندر، سیتا و فملی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها امروز بودند. شپنا، شتران، تاپیکو، پارسان، شبندر و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و نماد خودرو تاثیر مثبت داشت. در بازار ریزشی امروز، بیشترین کاهش قیمت به نماد‌های کهمدا، تکشا، شبریز، شیران، شتران، وخارزم و شپنا تعلق داشت و نماد‌های غزر، قثابت، ختور، رانفور، حتوکا، افق و فجر بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.


بیشترین عرضه برای فروش به ترتیب عبارت بود از: وملی، حکشتی، شپنا، خگستر، کحافظ، ثامید و شیران. نماد‌های خودرو، وبملت، ولپارس، ولغدر، کدما، ونوین و قثابت بیشترین تقاضا را در بازار امروز تجربه کردند. نماد‌های خودرو، وبملت ۲، وبصادر، وبملت، تاپیکو ۲، وپارس و فولاد امروز را با بیشترین حجم معامله پشت سر گذاشتند. بیشترین ارزش معامله نیز عبارت بود از: دارا یکم، تاپیکو ۲، وبملت ۲، خودرو، شبندر، فولاد و وبصادر.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۵۵ واحد کاهش به عدد ۱۶ هزار و ۱۲۴ واحد رسید. نماد‌های آریا و زاگرس بیشترین اثر مثبت را شاخص کل فرابورس گذاشتند و نماد‌های صبا، دی، شگویا، کگهر و فرابورس بیشترین تاثیر منفی را داشتند. نماد‌های بپیوند، بگیلان، شگویا، گدنا، آریا، ذوب و صبا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


بر اساس پیام‌های ناظر بازار، امروز نماد شیران ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و نماد حتوکا ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شدند. ختور ۱ نیز به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت دچار وقفه معاملاتی شد. در فرابورس نیز امروز نماد‌های معیار ۱ و غپونه ۱ به علت علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب متوقف شدند. نماد‌های وثوق ۱، وجامی ۱ و کیسون ۱ نیز بازگشایی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی