تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

محمدعلی الحوثی: آمریکا مسئول ترور وزیر ورزش یمن است

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، آمریکا و ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان را مسئول ترور وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن دانست.

کد خبر: ۷۴۴۱۶
۱۱:۴۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ الحوثی امروز (چهارشنبه) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اظهار داشت: شهید حسن زید یک شخصیت ملی بود که حاضر نشد به ائتلاف متجاوز سعودی بپیوندد و با قرار گرفتن در کنار میهن خود موضع جاودانه‌ای اتخاذ کرد تا آنجا که باعث شد دشمن برای کشتن وی جایزه تعیین کند.

وی افزود: ما آمریکا را عامل قتل وی می‌دانیم. همچنین ائتلاف متجاوز را عامل قتل وی می‌دانیم، زیرا او پس از تعیین پاداش نقدی کشته شد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خاطرنشان کرد: تعیین جایزه نقدی نشان می‌دهد که ائتلاف بر ارتکاب چنین جنایتی اصرار و پافشاری داشت و خود آن را به اجرا درآورد.

بر اساس این گزارش، دو نفر مسلح دیروز (سه شنبه) سوار بر موتورسیکلت در منطقه «حده» واقع در جنوب صنعا پایتخت خودرو حسن زید وزیر جوانان را به رگبار بستند که در نتیجه آن وی به همراه دخترش به شدت زخمی شدند و به دنبال آن وی در بیمارستان نزدیک محل حادثه درگذشت.

جنبش انصارالله ائتلاف سعودی را به دست داشتن در این ترور متهم کرد، زیرا بر اساس فهرست ارائه شده از سوی ائتلاف سعودی در نوامبر ۲۰۱۷که در بردارنده نام ۴۰ تن از رهبران انصارالله است، نام حسن زید به عنوان نفر چهاردهم ذکر شده است که تحت پیگرد ائتلاف قرار دارند. ائتلاف برای هر کس که با ارائه اطلاعات منجر به بازداشت وی شود، ۱۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود.

ائتلاف عربی به رهبری عربستان تا کنون در خصوص ترور وزیر جوانان و ورزش یمن هیچ گونه اظهارنظری نکرده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی